ثبت نام ترم زمستانه دوره ‌مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) با بسته عیدانه

آموزش های مهارتی فرهنگی ترم زمستان

ثبت‌نام بیستمین یکمین دوره ‌مهارتی‌فرهنگی و ششمین دوره مجازی مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره سادات قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیستمین یکمین دوره ‌مهارتی‌فرهنگی و ششمین دوره مجازی مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اعلام كرد: اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در زمستان 1400 با بسته جذّاب و جدید عیدانه، از عید میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تا  عید نوروز، در خدمت نوارنی بانوان و دختران گران‌قدر از سراسر ایران خواهد بود.  

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در این ترم‌ به دلیل تعطیلات نوروزی، روزهای مبارک ماه رمضان و رسالت مهم بانوان در امر مدیریت منزل، ورکشاپ‌های متنوع، کاربردی و محصول‌محور برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی‌زادیان گفت: از ویژگی‌های این ورکشاپ‌های تخصصی، علاوه بر قیمت بسیار مناسب، محصول محور بودن و ارائه محتوا توسط بانوان متعهد و متخصص و مجرّب است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در كانال رسمی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در جریان دقیق ورکشاپ‌ها و سرفصل آموزش‌های مهارتی فرهنگی، قرار بگیرند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: ثبت‌نام زمستانه این اداره از تاریخ 2 بهمن  آغاز و تا 10 بهمن 1400، از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/6xoORwX ادامه خواهد داشت.

قاسمی زادیان خاطرنشان کرد: فراگیران در صورت نیاز به مشاوره، با آیدی @amozeshhaymaharati در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱