توزیع ویژه‌نامه روز قدس ره‌نامه شمیم در راهپیمایی روز قدس

ره نامه شمیم2

بیش از 200 نسخه از ویژه نامه روز قدس ره‌نامه شمیم از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در میان بانوان شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی وبین‌الملل، بیش از 200 نسخه از ویژه نامه روز قدس ره‌نامه شمیم از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در میان بانوان شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس توزیع شد.

ره‌نامه شمیم ویژه نامه روز قدس شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درخصوص فلسطین و جایگاه آن در اسلام و اهمیت مسئله قدس و مبارزه با اسرائیل است.

این ره نامه پیش از ماه مبارک رمضان به منظور بالابردن سطح آگاهی بانوان درخصوص اهمیت مسئله قدس و مبارزه با اسرائیل در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تدوین و در میان مبلغان ماه مبارک رمضان توزیع شد.

تدوین، چاپ و توزیع این ره‌نامه در میان مبلغان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس، موضع جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها را درخصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد.

کارشناسان اداره کل امور فرهنگی ضمن شرکت در حرکت عظیم روز قدس با توزیع این ره نامه بین خواهران جوان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس استان قم، گامی درجهت ارتقاء آگاهی آنان برداشتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱