مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه تصریح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت اساتید در دانشگاه‌ها و شناسایی دانشجویان انقلابی

نشست مدیر جامعه الزهرا با رؤسای دانشگاه های قم 15

حجت‌الاسلام والمسلمین وحدتی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند، گفت: ما باید به دانشجویان نخبه و انقلابی میدان دهیم و آنها را در عرصه‌های مختلف فعال کنیم.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن وحدتی آراسته در نشست مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رؤسای دانشگاه‌ها و نهادهای مرتبط که به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، عنوان کرد: اقدامات مناسبی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال انجام است و امید است جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همانی باشد که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی انتظار دارند.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با اشاره به در پیش رو بودن روز دانشجو و هفته وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان در آستانه روز دانشجو و هفته وحدت حوزه و دانشگاه برنامه ریزی شده است.

بسیاری از دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند

حجت‌الاسلام والمسلمین وحدتی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند، خاطرنشان کرد: امروز بها دادن به دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به بحث شناسایی لیدرها در دانشگاه ها، گفت: بین دانشجویان، افرادی به عنوان لیدر و قوه محرکه هستند که باید شناسایی شوند و با آنها پدرانه رفتار شود تا در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و سرافرازی کشور قرار گیرند؛ دشمن عمیق برنامه ریزی کرده و نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم.

لزوم استفاده از ظرفیت اساتید در دانشگاه‌ها  و شناسایی دانشجویان انقلابی

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: اساتید دانشگاه‌ها باید نسبت به مسائل اخیر کشور موضع گیری داشته باشند و نباید بی‌تفاوت باشند، اساتید باید نسبت به هنجارشکنی‌ها حساسیت نشان دهند، ما نیز باید از ظرفیت اساتیدی که مخاطب شناس هستند، استفاده کنیم و دوره‌هایی برای حضور فعال این اساتید برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید دانشجویان انقلابی را شناسایی کنیم، تصریح کرد: ما باید به دانشجویان نخبه و انقلابی میدان دهیم و آنها را در عرصه‌های مختلف فعال کنیم؛ همچنین نشست‌های مشترک و کرسی‌های آزاداندیشی مشترک بین حوزه و دانشگاه می‌تواند باعث ارتباط گسترده تر بین این دو قشر شود.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱