آغاز ثبت نام طلاب در دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم

طرح شمیم

ثبت نام طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام در دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم همزمان با شروع ترم تحصیلی بهمن ماه آغاز می‌شود و  طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

هدف از برگزاری این طرح، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی است.

این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که سطح عمومی این طرح  شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاس‌داری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام در این طرح از 10 تا 27 دی است که دوره عمومی این طرح از 5 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه 99 ادامه دارد.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سامانه الکترونیکی به نشانی http://tabligh.jz.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه برنامه ارائه شده جهت ثبت نام اقدام کنند.

طلاب و مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در صورت بروز مشکل با شماره‌های تلفن 32112431 و 32112107 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱