از سوی مدیران رسانه حوزه صورت گرفت؛

ارائه گزارش پویش «اگر من جای مدیر جامعه الزهرا بودم»

دیدار مدیران رسانه حوزه با خانم برقعی (3)

مدیران و مسئولان رسانه حوزه گزارش تفصیلی پویش «اگر من جای مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بودم» را به سرکار خانم برقعی ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه و شماری از مسئولان و مدیران رسانه حوزه با اشاره ظرفیت‌های فراوان جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: در این مجموعه افزون بر ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی، طلاب در مباحث هنری و فرهنگی نیز بسیار موفق بوده و هستند که این استعدادها باید شناسایی و از طریق رسانه‌ها معرفی شوند.

وی با قدردانی از خبرگزاری حوزه برای همکاری در راه‌اندازی پویش «اگر من جای مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بودم...» گفت: مرحله دوم این پویش در داخل جامعه الزهرا علیهاالسلام و به‌صورت مخاطب محور برای طلاب، اساتید، کارکنان و مرتبطین با این موسسه برگزار شد که نتایج آن می‌تواند در تحلیل‌های ارائه‌شده مؤثر باشد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ارتباط مستمر و بی‌واسطه مخاطبان با مسئولان را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: امروزه بستر شبکه‌های مجازی، فضای مناسبی را برای تحقق این ارتباط ایجاد کرده است.

 حجت الاسلام والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه نیز در این دیدار بیان داشت: مسئله مطالبه گری و وزن دادن صحیح به مطالبات طلاب از کارهایی بود که در دوره آیت‌الله اعرافی آغاز و بسیار مورد استقبال واقع شد تا جایی که به یک خواسته از سوی نهادهای حوزوی تبدیل و در بسیاری از مراکز مورد استفاده قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همه نظرات در این بخش از پویش که توسط خبرگزاری حوزه انجام شد بدون کم‌وکاست در سه بخش انتقادات، پیشنهاد‌ها و مطالبات در اختیار مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام قرار می‌گیرد و در کنار آن جداول و نمودارهای تحلیلی این بخش نیز ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برته در پایان گزارشی از روند انجام پویش و نتایج به دست آمده از آن بر اساس تحلیل های صورت گرفته ارائه داد.

در ادامه خانم نجمه نجم، مشاور طرح و برنامه مدیر جامعه الزهرا با اشاره به اینکه یکی از نگاه های تحولی مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام مطالبه گری و کنش کری فعالانه و مدبرانه بوده است تا در کنار آن پاسخگویی مسئولانه مدیران محقق شود عنوان کرد: سوالات پرتکرار پویش به صورت مساله محور تفکیک و در اختیار معاونت ها قرار گرفته است تا به مرحله پاسخگویی برسد. به همین منظور یک سری پنل های تخصصی سالانه برای معاونت ها و بخش های مختلف برنامه ریزی شده است.

آقای صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه نیز در این دیدار با بیان اینکه راه اندازی پویش ها مبتنی بر درک صحیح مدیران یک مجموعه از این مساله است گفت: با توجه به اینکه اقتضای پویش ها گاهی انتقادات تند و تیز است، مدیران بایست نسبت به آن سعه صدر داشته باشند که در پویش «اگر من جای مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بودم...» شاهد درک صحیح مدیران این مجموعه از مساله پویش و سعه صدر و همراهی آنها تا پایان کار بودیم.

سردبیر خبرگزاری حوزه به راه اندازی صفحه بانوان در این خبرگزاری برای پوشش اخبار فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و اجتماعی بانوان به طور عام و بانوان طلبه به طور خاص اشاره کرد و گفت: برای ارتقا و رشد اخبار بانوان آماده هرگونه همکاری با جامعه الزهرا علیهاالسلام هستیم.

در پایان خانم الیاسی از اعضای کارگروه پویش گزارشی از فعالیت های این کارگروه ارائه داد و گفت: استخراج ایده ها، نمایه زنی، استخراج کلان حوزه ها و طراحی جدول ایده های پرتکرار از فعالیت های این کارگروه است که به استخراج 9 کلان مساله و تجویز سیاست های کلان در رابطه با آنها منجر شد و گزارش تحلیلی و کامل آن از سوی کارگروه پویش در اختیار سرکار خانم برقعی قرار گرفت که بر اساس آن پنل تخصصی مدیر محترم با همکاری تیم تحلیل پویش تدوین و ضبط شده است و هفته آینده از طریق تلویزیون اینترنتی خبرگ اری حوزه و سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر می شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱