تمدید دومین مرحله مسابقه کتابخوانی «رسالت بی‌انتها»

مسابقه رسالت بی انتها

دومین مرحله مسابقه کتابخوانی «رسالت بی‌انتها» ویژه طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روزهای 2 تا 4 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دومین مرحله از سلسله‌مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از سوی اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی ویژه طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

آزمون این مرحله که بنا بود روزهای ۲۷ تا ۲۹ آبان به صورت آنلاین از طریق سامانه دانش‌پژوهان برگزار شود، به روزهای 2 تا 4 آذرماه تغییر یافت.

سلسله‌مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از مجموعه کتب پنج جلدی «نقش و رسالت زن» با موضوعات مختلف برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی گردآوری شده است.

دومین مرحله مسابقه از سومین جلد این مجموعه با موضوع «زن و خانواده» به مناسبت سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و حضرت خدیجه علیهاالسلام و با هدف حفظ ارزش‌های حقوقی زنان و تبیین سرمنشأ رشد و تعالی همه‌جانبه زنان در جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

اسامی برگزیدگان مسابقه مصادف با میلاد با سعادت پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم اعلام و جوایز ارزنده‌ای به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۲۶ تماس بگیرید.

جهت خرید کتاب نقش و رسالت زن (جلد ۳) به دفتر انتظامات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام واقع در طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کنید.

جهت دریافت فایل pdf کتاب نقش و رسالت زن (جلد ۳) این پیوند را فعال کنید.

رسالت زن مرحله دوم

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱