تشریح فعالیت‌های بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران قم

خانم حیدری مجد

سرکار خانم حیدری مجد به تشریح فعالیت‌های بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران قم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم طاهره حیدری مجد در نشست تبیینی «شاخصه‌های استاد تمدن ساز از نگاه امامین انقلاب» که از سوی بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران قم در سالن جلسات دفتر مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، عنوان کرد: احیای بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران قم و فعالیت‌های آن در مسیر حل بحران‌های فرهنگی، علمی و معرفتی جامعه یکی از مصادیق اکمل حضور در جهاد کبیر است که با عنایت الهی و توجهات امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و تحت امر و تدابیر فرمانده معظم کل قوا و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران در سال 1399انجام شد.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران قم اظهار داشت: بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران قم در بخش‌های مختلف علمی پژوهشی، تبیین بصیرتی، فرهنگی تبلیغی و هیأت‌های اندیشه ورز فعالیت‌های متعددی داشته است.

حیدری مجد با اشاره به فعالیت‌های علمی پژوهشی این نهاد، افزود: در این عرصه، هفت کارگروه علمی در حوزه‌های مهدویت، حجاب، مبانی فکری امام خمینی(ره)، مبانی فکری امام خامنه ای مدظله العالی، مبانی فکری علامه طباطبایی(ره)، سیره علما و شهدا و جهاد تبیین تشکیل شد که اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران به فعالیت در این کارگروه‌ها پرداختند.

وی ادامه داد: در عرصه تبیینی- بصیرتی، نشست‌های بصیرت افزایی مختلفی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ویژه اساتید فرهیخته بسیجی حوزه برگزار شد.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران قم همچنین به فعالیت‌های هیأت‌های اندیشه ورز اشاره کرد که اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه شناسایی آسیب‌های اجتماعی، مسئله عفاف و حجاب، تبیین مباحث زنان، هوش مصنوعی فعالیت‌های مختلفی داشتند.

حیدری مجد در پایان به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی و همچنین معرفی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی جهت توانمندسازی اساتید بسیجی اشاره کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱