برگزاری مرحله اول مسابقات والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی

والیبال

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مسابقات والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: مرحله اول مسابقات والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی، روز چهارشنبه اول اسفند در سالن چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه در این مسابقات 4 تیم 11 نفره شرکت کردند، افزود: در این مسابقات، تیم خوابگاه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، تیم شهیده فهیمه سیاری، تیم طلاب روزانه، فارغ‌التحصیلان و مبلغان و تیم دانشکده هدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

داودالموسوی یادآور شد: اولین دیدار بین تیم‌های فهیمه سیاری و طلاب روزانه برگزار شد که تیم طلاب روزانه به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: در دیدار دوم تیم دانشکده هدی با تیم خوابگاه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به رقابت پرداختند و تیم خوابگاه پیروز این مسابقات شد.

مدیر کل امور فرهنگی تصریح کرد: دیدار تیم‌های دانشکده هدی و تیم شهید فهیمه سیاری روز دوشنبه 8 اسفند ماه برای تعیین رده بندی سوم و چهارم و تیم طلاب خوابگاهی و طلاب روزانه روز چهارشنبه 8 اسفندماه جهت تعیین رده بندی تیم اول و دوم این دور از مسابقات برگزار خواهد شد.

داودالموسوی بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات در جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی، شناخت استعدادهای برتر و تشکیل تیم والیبال متشکل از خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این مسابقات و شناسایی استعدادهای برتر، گام‌های بلندی در راستای رشد و اعتلای میزان فعالیت ورزشی و سلامت روزافزون طلاب برداریم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱