نشست مدیر جامعه الزهرا با کارکنان معاونت آموزش و تربیت

خانم برقعی 88

در نشست مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کارمندان معاونت آموزش و تربیت، 38 نفر از کارمندان که در پروژه بهبود فرایندها و توسعه سیستمی همکاری داشتند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در نشست با کارمندان معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی برگزار شد، در ابتدای سخنان خود، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستان در غزه را محکوم کرد و اظهار داشت: جنایت اخیر صهیونیست ها در حمله به بیمارستان غزه هیچ توجیهی ندارد و قلب همه ما را به درد آورده است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تسلیت این واقعه تلخ و جانسوز، عنوان کرد: ما این جنایت وحشیانه و فاجعه بار را محکوم می کنیم و از درگاه خداوند باریتعالی مسئلت داریم که هر چه زودتر رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی سرنگون شود، همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که: «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ».

خانم برقعی در ادامه و در بخش دوم سخنان خود به آیه شریفه «وَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُكَفِّرَنَّ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَحْسَنَ الَّذِي كَانُوا يَعْمَلُونَ؛ و کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام دادند، گناهان آنان را می‌پوشانیم (و می‌بخشیم) و آنان را به بهترین اعمالی که انجام می‌دادند پاداش می‌دهیم» اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در این آیه به انسان امید می دهد و می فرماید پاداش عمل صالح و ایمان این است که سیئات ما را می پوشاند.

وی از کارمندانی که در پروژه بهبود فرایندها و توسعه سیستمی همکاری داشتند، قدردانی کرد و گفت: خداوند متعال در مقابل عمل صالح، ایثارگری و گذشت شما پاداش می دهد و امروز که در خانه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مشغول به کار هستید و با تمام توان در مسیر ارتقای مجموعه خدمت می کنید، نوعی عمل صالح انجام دادید که امید است مورد مرضی خداوند متعال قرار گیرد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: از خداوند متعال می خواهیم که علم همراه با عمل به همه ما عنایت کند و در خانه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها توفیق خدمت پیدا کنیم و همه ما جزو سربازان واقعی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ثبت و ضبط بفرماید.

خانم افتخار یوسفی نیز در این نشست، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، به پروژه بهبود فرایندها و توسعه سیستمی اشاره کرد و گفت: این پروژه تحول از سه ماه پیش آغاز شد و کارمندان آموزش و تربیت زحمات زیادی برای این پروژه را متحمل شدند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: هرچند هنوز شاهد نتایج این پروژه نیستیم، اما هر تحولی رنج و سختی دارد و به امید خدا در آینده، نتایج خوبی را رقم خواهد زد.

خانم یوسفی بیان داشت: کارمندان آموزش و تربیت از کار خسته نمی شوند و بهترین خدمت رسانی را به مجموعه دارند، ما در ابتدای مهاجرت سیستمی با مشکل مواجه شدیم و مراجعه طلاب و اساتید به کارشناسان زیاد بود، اما امیدواریم به زودی بهبود فرایندها و ارتقای سیستمی را در مجموعه حس می کنیم.

در پایان این نشست، 38 نفر از کارمندان آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در پروژه بهبود فرایندها و توسعه سیستمی همکاری داشتند، تجلیل شدند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱