ویژه طلاب متاهل؛

نشست مجازی آموزش مهارت‌های ارتباط با همسر برگزار می شود

مهارت های همسرداری

اداره امور خانواده سلسله نشست های مجازی آموزش مهارت‌های ارتباط با همسر، ویژه طلاب متاهل جامعه الزهرا سلام الله علیها را به صورت برخط برگزار می‌کند.

 

 به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری نشست بررسی نیازها و آسیب های خانواده با حضور طلاب متاهل جامعه الزهرا سلام الله علیها گفت: آموزش مهارت ارتباط با همسر، شناخت تفاوت های فردی و تفاوت های زن و مرد، شخصیت شناسی و خودشناسی- توسعه فردی، آموزش مهارت‌های خانه داری و تحصیل و آموزش زبان بدن و تاثیر آن در روابط زوجین از جمله نیازهایی بود که در این جلسه بر آن تاکید شد.  

وی افزود: جهت برطرف کردن آسیبها و ارائه راهکارهای مناسب، نشست مجازی آموزش مهارتهای ارتباط با همسر براساس سرفصلهای؛ انواع ارتباط کلامی و غیرکلامی، مهارت گوش دادن فعال، مهارت همدلی و همدردی، انواع سبک های ارتباطی، مدیریت تفاوت ها در زندگی مشترک، شناخت قواعد اصلاح نگرش به زندگی مشترک، شناخت اصول درخواست از همسر و روابط با خانوادۀ او، خودآگاهی، همدلی، روابط بین فردی، ارتباط موثر، مدیریت استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه برگزار خواهد شد.   

معاون تبلیغ و امور فرهنگی در پایان افزود: علاقه مندان شرکت در این نشست می توانند تا جمعه 11 آبان ماه با مراجعه به نشانی http://forms.jz.ac.ir/f_482/  ثبت نام کنند.

گفتنی است، این نشست به صورت برخط و در بستر نرم افزار ادوبی برگزار می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵