تجلیل از مادر شهید ورزشکار مختارزاده در روز تربیت بدنی

5 (1)

تجلیل و تکریم مادر شهید ورزشکار حسن مختارزاده، همراه با درس اخلاق ویژه مربیان و کادر مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، همزمان با درس اخلاق ویژه مربیان و کارمندان مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری، مراسمی با حضور خانم دادخواه مادر طلبه شهید ورزشکار حسن مختارزاده در این مجتمع برگزار شد.

درس اخلاق ویژه مربیان و کادر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری هر هفته با حضور خانم لباف استاد اخلاق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود که جلسه این هفته با روز تربیت بدنی مقارن بود.

در این جلسه، علاوه بر تقدیر و قدرانی از زحمات مربیان و کادر مجموعه، خانم دادخواه مادر شهید ورزشکار حسن مختار زاده مورد تجلیل قرار گرفت.

مادر شهید حسن مختارزاده در این مراسم، به بیان ویژگی های اخلاقی شهید پرداخت و گفت: پسرم به واقع فرمایش رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره تهذیب، تحصیل و ورزش را در زندگی پیاده کرد و علاوه بر تحصیل در علوم دینی و طلبگی، در زمینه های ورزشی نیز موفق بود.

خانم دادخواه ادامه داد: حسن از کودکی به ورزش علاقه خاصی داشت، پسرم هفت مدال ورزشی و کارت بین المللی نجات غریق داشت.

وی با بیان اینکه شهید مختارزاده، استاد ورزش های رزمی بود، یادآور شد: چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز از مسابقات رزمی و جوجیتسو سبک برزیلی از جمله افتخارات وی بود.

در انتهای جلسه، تقدیرنامه و هدیه ای ورزشی به خانم داده خواه اهدا شد، همچنین استاد اخلاق، مربیان و کارمندان مجتمع با هدایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵