معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

آغاز ثبت نام طرح مطالعاتی اندیشه مطهر در سال تحصیلی 1404- 1403

اندیشه مطهر

ثبت نام طرح مطالعاتی اندیشه مطهر با محوریت آثار شهید مطهری در سال تحصیلی جدید آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اهمیت آشنایی طلاب با اندیشه‌های اندیشمندان معاصر اسلامی به ویژه شهید متفکر، شهید مطهری از ثبت نام طلاب در سال تحصیلی جدید در طرح مطالعاتی شهید مطهری خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت در سایه معارف عالیه اسلام و به دست شخصیت‌هایی مانند شهید مطهری تبیین شده است، تصریح کرد: بانوان طلبه با رسالت و ماموریت والای خود در امر جهاد تبیین موظفند خود را با اندیشه‌های ناب استاد شهید تجهیز نموده و در کارزار دفاع از جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ایفای نقش نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور طلاب در طرح مطالعاتی اندیشه مطهر، گفت: این طرح با حضور اساتید و کارشناسان متخصص و برپایی جلسات پرسش و پاسخ و مباحثه برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: ثبت نام در این طرح مطالعاتی تا 3 آبان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند جهت نام نویسی به صورت حضوری به دفتر اندیشه مطهر واقع در ورودی همکف ساختمان شهید بهشتی مراجعه نمایند و یا با شناسه کاربری https://eitaa.com/Andishemotahar در ارتباط باشند.

کانال اندیشه مطهر به نشانی https://eitaa.com/andishe_motahar_jz در پیام رسان ایتا فعال است.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵