از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با همکاری اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا؛

کلاس‌های آنلاین بهداشت و سلامت ویژه بانوان طلبه استان قم برگزار می‌شود

کلاس های آنلاین بهداشت و سلامت

کلاس‌های آنلاین بهداشت و سلامت ویژه بانوان طلبه استان قم هر هفته روزهای زوج برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، کلاس‌های آنلاین بهداشت و سلامت ویژه بانوان طلبه استان قم از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با مشارکت اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

این کلاس‌های مجازی با عناوین و سرفصل‌های مختلف مانند روانشناسی، مامایی و تغذیه، راه‌های تعیین جنسیت جنین، تغذیه در دوران قبل و بعد از بارداری و طب اسلامی-ایرانی تشکیل می‌شوند.

کارگاه‌های مختلف همچون توانمندسازی بانوان در همسرداری، مدیریت خشم و هیجانات منفی و کارگاه مهارت‌های دهگانه زندگی ویژه نوجوان و بزرگسال از دیگر مباحث ارائه شده در این کلاس خواهد بود.

هر یک از کلاس‌های فوق در پیام رسان ایتا هفته ای یک ساعت عصرها و به همراه پرسش و پاسخ با اساتید همراه خواهد بود.

مدارک لازم جهت ثبت نام شامل کد ملی، کد مرکز خدمات و شماره همراه دارای پیام رسان ایتا است و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره تلفن 32112433 تماس بگیرند.

کلاس‌ها هر هفته روزهای زوج ساعت 16 تا 17 برگزار می‌شود، روزهای شنبه کلاس طب سنتی با حضور آنلاین استاد خانم صفرلو، روزهای دوشنبه کلاس روانشناسی با حضور آنلاین استاد خانم خادم امیری و روزهای چهارشنبه کلاس مامایی و تغذیه با حضور آنلاین استاد خانم دکتر هاشمی خواهد بود.

شرکت کنندگان 15 دقیقه قبل از شروع کلاس، حاضری خود را با اعلام نام و نام خانوادگی، کد مرکز خدمات و نام جامعه الزهراعلیهاسلام ثبت نمایند و بعد از اتمام کلاس حدود 20 دقیقه استاد دوره و بانوان طلبه پرسش و پاسخ آنلاین خواهند داشت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱