مسابقه حفظ جزء سی با مفاهیم از عاشورا تا اربعین حسینی

حفظ جزء سی قرآن کریم

مسابقه حفظ آیات نورانی جزء سی به همراه مفاهیم آن بر اساس تفسیر نور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی از سوی اداره قرآن و حدیث معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم از عاشورا تا اربعین حسینی به جهت انس طلاب با حفظ قرآن کریم و بهرمندی از فضای معنوی ایام عزاداری سالار شهیدان، برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این مسابقه به همت اداره قرآن و حدیث به جهت انس طلاب با قرآن کریم و ایجاد رغبت به حفظ قرآن در راستای حافظ‌پروری بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی تنظیم شده است.

شریفی افزود: در این طرح، حفظ جزء 30 قرآن کریم با دقت در مفاهیم و با تکیه بر تفسیر نور استاد قرائتی صورت می‌گیرد.

وی، زمان اجرای این مسابقه را از عاشورا تا اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: این مسابقه به صورت حضوری و نیمه‌حضوری از طریق ارائه برنامه در پیام رسان ایتا و پشتیبانی تلفنی اساتید انجام می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: علاقه‌مندان از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_382/  می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شریفی با اشاره به زمان آزمون این مسابقه، عنوان کرد: آزمون مفاهیم جزء سی بعد از اربعین حسینی به صورت آنلاین و ارزیابی محفوظات جزء سی به صورت شفاهی برگزار می‌شود.


تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱