مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار با اعضای انجمن بانوان شیعه تایلند:

امروز شاهد تقابل تمدن اسلام و تمدن غرب هستیم / نسل جدید را برای دوران ظهور آماده کنیم

خانم برقعی تایلند شیعیان

خانم برقعی و هیئت اعزامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اعضای انجمن بانوان شیعه تایلند دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه با اعضای انجمن بانوان شیعه به مدیریت خانم سیده رشیده ساکی تی شاه دیدار و گفتگو کردند.

امروز شاهد تقابل تمدن اسلام و تمدن غرب هستیم

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جمع این بانوان به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه امروز شاهد تقابل تمدن اسلام و تمدن غرب هستیم، به شهادت مردم مظلوم لبنان و غزه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی با استفاده از تکنولوژی و علوم روز، اقدام به کشتار مردم مظلوم می‌کند؛ این علم که به کشتار مردم مظلوم منجر می‌شود، چه علمی است؟.

برقعی افزود: امروز بشر از این علم، خسته و ناتوان است و به دنبال گمشده می‌گردد؛ امروز ندای بیداری در کشورهای غربی دیده می‌شود و جوانان جهان به دنبال حقیقت هستند تا هویت خود و انسانیت را بشناسند.

وی با بیان اینکه تفکر در نظام هستی برای شناخت خالق هستی است، گفت: خداوند متعال پس از خلق انسان به خود آفرین گفت و به فرشتگان دستور داد که بر انسان سجده کنند.

انسانیت در گرو ایثار، گذشت و فداکاری است نه کشتار انسان‌های مظلوم

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها توصیه کرد: شما بانوان مسلمان باید نگاه اسلام به انسان را به دنیا معرفی کنید، الگوهایی که در اسلام وجود دارد به دنیا معرفی کنید تا مردم انسان را از نگاه اسلام بشناسند و بدانند که انسانیت در گرو ایثار، گذشت و فداکاری است نه کشتار انسان‌های مظلوم.

برقعی در ادامه با اشاره به حضور بانوان فداکار و شهید پرور در دوران معاصر، یادآور شد: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در زمانی که حضرت علی علیه‌السلام را خانه نشین کردند، برای دفاع از ولایت به میدان آمد  تا به ما یاد دهد که باید در شرایط خاص در میدان بود.

هویت انسانی، نیاز امروز بشر است / زن مسلمان از نگاه اسلام، بانویی فعال، کنشگر و دارای اندیشه است

وی با تصریح بر اینکه هویت انسانی، نیاز امروز بشر است، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی پرچمی برافراشته که در زیر پرچم اعلام کند ما نگاه و حرف جدیدی برای دنیا داریم و بانوان در این نگاه، جایگاه ویژه دارند، زیرا مربی و تربیت کننده انسان هستند و تفکر صحیح انسانی را به نسل بعد منتقل می‌کند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه امروز بانوان وظیفه سنگینی به دوش دارند، تأکید کرد: زن مسلمان در اجتماع، بانویی فعال، کنشگر و دارای اندیشه است و در عین حال، مادری و همسری خود را فراموش نمی‌کند.

برقعی اضافه کرد: مادر در کانون خانواده باید از جسم، روح، روان و نفس فرزند خود محافظت کند و پرورش دهد.

اسلام دین عقل است/ نسل جدید را برای دوران ظهور آماده کنیم

وی خاطرنشان کرد: ما در زمانی هستیم که انسان‌ها تشنه اند و منتظر تبیین نگاه جدید اسلام هستند، بنابراین امروز وظیفه بانوان بیشتر است چون دشمن از طریق گرفتن تفکر و مشغول کردن زن به مسائل دنیایی وارد شده تا او اصل و هدف خلقت را نبیند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه جامعه امروز تشنه تفکر نو است، گفت: ما باید شبهات ذهنی نسل جدید را پاسخ دهیم و برای سوالات ذهنی فرزندان خود پاسخ‌های منطقی مستدل ارائه دهیم؛ اسلام دین عقل است و ما وظیفه داریم فرزندان اهل تفکر تربیت کنیم تا نسل جدید برای دوران ظهور آماده شود.

تصویر خبر

اعضای انجمن بانوان شیعه تایلند

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵