جلسه توجیهی اعضای کاروان همپای قافله ۸ در سفر معنوی اربعین حسینی

آقای حدادی

جلسه توجیهی اعضای کاروان همپای قافله ۸ در سفر معنوی اربعین حسینی به صورت غیرحضوری و آفلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه توجیهی اعضای کاروان همپای قافله ۸ در سفر معنوی اربعین حسینی با حضور جناب آقای حدادی فام رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

امسال به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، جلسه توجیهی اعضای کاروان به صورت غیرحضوری و آفلاین برگزار شد.

در این جلسه، جناب آقای حدادی فام، رئیس ستاد اربعین جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به تببین ترکیب‌بندی کاروان، لوازم ضروری سفر، توصیه‌های معنوی، امنیتی و تغذیه‌ای، زمان‌بندی سفر معنوی اربعین و مسائل مربوط به کاروان همپای قافله۸ پرداخت.

این جلسه به صورت فایل های تصویری در چند قسمت برای علاقه مندان بارگذاری می‌شود.

قسمت اول: مقدمه

رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش نخست سخنان خود اظهار داشت: یکی از اهداف واقعی سفر اربعین حسینی، این است که ما به ارزش‌های این سفر معنوی پی ببریم.

وی با توصیه بر اینکه نگاه ویژه ای به اسرار و فلسفه پیاده‌روی اربعین حسینی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کاروان همپای قافله ۸ با نام ثامن الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، مسیر پیاده روی اربعین حسینی را خواهد پیمود.

 

 

قسمت دوم: ترکیب بندی کاروان

جناب آقای حدادی فام به تبیین ترکیب کاروان همپای قافله ۸ پرداخت و اظهار داشت: در این کاروان بیش از 300 نفر از طلاب ایرانی و بین الملل، اساتید، مبلغان و کارمندان، تیم سلامت و تیم رسانه ای، اعضای ستاد اربعین و تیم پیشرو و زائریاران آقا و خانم حضور دارند.

 

 

قسمت سوم: برنامه زمان‌بندی سفر کاروان همپای قافله ۸

رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه کاروان روز پنجشنبه 25 مرداد ساعت 7 از جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کند، به جزییات سفر همپای قافله ۸ اشاره کرد.

 

 

قسمت چهارم: وسایل مورد نیاز

حدادی فام در این بخش از سخنان خود با اشاره به وسایل مورد نیاز در این سفر معنوی، تصریح کرد: زائران از آوردن وسایل اضافی و غیرضروری خودداری کنند.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵