مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

مسیر آینده خود را  با آگاهی انتخاب کنید

راه روشن نیک زاد 2

نیک زاد با بیان اینکه مسیر آینده خود را  با آگاهی انتخاب کنید، به تشریح روند تکمیل بوم ایده پردازی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه نیک زاد در اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3» پس از نماز مغرب و عشاء با حضور بیش از 230 داوطلب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳، اساتید راهبر، اساتید رهیار و طلاب همیار در نمازخانه سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان این اردو، به تبیین برنامه‌های سه روزه اردو پرداخت.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شرکت کنندگان اردو را، رهجو نامید و گفت: هدف از برگزاری این اردو، آشنایی بیشتر با داوطلبان و ظرفیت‌های آنها و همچنین آشنایی داوطلبان با فضا و روند برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

نیک زاد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با بهره‌گیری از تجربیات اساتید، طلبه‌های همیار و کارمندان مجموعه، مسیر آینده خود را  با آگاهی انتخاب کنند.

وی افزود: داوطلبان در گروه‌های ۱۲ نفره به همراه اساتید و مشاوران، ضمن صحبت‌های صمیمانه، به ایده پردازی و طراحی بوم حل مسئله می‌پردازند.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه، روند تکمیل بوم ایده پردازی را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵