اعزام مبلغان بین‌الملل جامعه‌الزهرا (س) به استان‌های تهران، مرکزی و کرمان

تبلیغ

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، سه مبلغ بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به استان‌های تهران، مرکزی و کرمان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی، اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، مبلغانی را به سه استان تهران، مرکزی و کرمان اعزام کرد.

بنا به درخواست مجتمع آموزشی تربیتی هدی کرمان، یکی از مبلغان لبنانی به این استان اعزام شد و در شهرهای کرمان و رفسنجان طی 2 روز در 4 برنامه مختلف در مدارس غیر دولتی و دانشگاه حضرت ولی عصر کرمان حضور یافت.

این مبلغ بین الملل در این برنامه‌ها به تبیین نقش و جایگاه زن مسلمان در جامعه پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان و نوجوانان استان کرمان به فراز و نشیب‌های زندگی خود در لبنان و رسیدن به قله‌های موفقیت در ایران و بیان مقاومت و تحمل سختی‌ها در جنگ 33 روزه لبنان اشاره کرد.

اعزام دیگر بنا به درخواست سازمان تبلیغات اسلامی شهر بهارستان استان تهران بود که یکی از مبلغان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کشور اکوادور در سالن اجتماعات شهرداری این شهر با حضور مسئولان شهر از جمله امام جمعه، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات، مسئولان بهزیستی و کمیته امداد و غیره به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم به نقش مؤثر شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و مبارزه با اسرائیل اشاره کرد و در ادامه به بیان زندگی خود و نحوه تشرف خود به تشیع پرداخت.

این مبلغ بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به زندگی کوتاه و پربار حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ اشاره کرد و آن حضرت را الگویی بی بدیل برای همه زنان مسلمان و بلکه همه انسان‌ها دانست.

اعزام دیگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بنا به درخواست حوزه علمیه شهر مامونیه استان مرکزی انجام شد و مبلغ بین الملل از کشور آذربایجان در جمع طلاب و عموم بانوان شهر ضمن معرفی و شرایط زندگی خود قبل از مسلمان شدن و رنج وسختی‌های فراوان در بدست آوردن حجاب، به الگو بودن حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها‍ در دفاع از دین و ولایت پرداخت.

وی همچنین به شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و محبوبیت حاج قاسم را به خاطر اطاعت پذیری از خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه اش دانست.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱