دعوت از خانواده جامعه‌الزهرا(س) جهت مشارکت در هفتمین رزمایش کمک مؤمنانه

رزمایش کمک مؤمنانه 7

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از اجرای هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه اساتید، طلاب، کارکنان و خیرین جامعه الزهرا علیهاالسلام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: هفتمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیها‌السلام گفت: اساتید، بانوان طلبه، خیرین و کارکنان این مؤسسه علمی حوزوی می‌توانند جهت همیاری و مشارکت در مساعدت به اقشار کم درآمد جامعه در این رزمایش شرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو یادآور شد: در مدت مواجهه کشور با بیماری کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن وضعیت معیشت گروهی از هم میهنان در این دوران، خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام اقدام به اجرای طرح رزمایش کمک مؤمنانه کرد و تا کنون کمک‌های معیشتی خیرین در 6 مرحله به دست اقشار مختلف رسیده است.

وی با تأکید بر لزوم تأسی به سیره انبیای الهی علیهم‌السلام در رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها، بیان داشت: این اقدام خداپسندانه با توجه به آیات و روایات وارد شده، از برترین حسنات به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

 معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیها‌السلام تصریح کرد: از این رو در ماه مبارک رمضان امسال نیز از همه اساتید، کارمندان و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام دعوت می‌شود تا ما را در این مساعدت و همدلی یاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو عنوان کرد: خیرین جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند تا 6 اردیبهشت مصادف با 13 رمضان المبارک، کمک‌های غیرنقدی خود اعم از برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و غیره را به اداره کل امور فرهنگی تحویل دهند.

وی اضافه کرد: خیرین همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب خیرین جامعه الزهرا علیهاالسلام به شماره حساب: 01076761717003 و یا شماره کارت:  6037997599082816 واریز کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیها‌السلام در پایان اظهار داشت: امید است بتوانیم با دستان باکرامت بزرگواران در ماه مبارک رمضان و در میلاد کریم اهل بیت علیهم‌السلام گوشه ای از سفره افطار و سحر برخی هموطنان را با اهدای بسته‌های معیشتی تامین کنیم.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱