برگزاری دوره ترنم هدایت ویژه طلاب کانون استان یزد

کانون یزد

دوره ترنم هدایت ویژه طلاب کانون استان یزد و جلسه همفکری طرح ها و برنامه های کانون استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،  دوره تکمیلی ترنم هدایت با هدف اثبات حجت الهی به صورت عقلی، کاربردی وساده و پاسخگویی به شبهات روز در مباحث اعتقادی ویژه طلاب کاون استان یزد برگزار شد.

 این دوره با حضور حجت الاسلام حسینی مدیر مؤسسه معارف امامت اهل‌بیت علیهم‌السلام و حجت الاسلام شاهدی نماینده ولی فقیه در آفریقا و مؤسس مؤسسه بین‌المللی چراغ فروزان هدایت اندیشه برگزار شد.

در ضمن این دوره طلاب از کتابخانه تخصصی تفسیر و نمایشگاه قرآن کریم که دربردارنده قرآن‌های ترجمه شده به زبان‌های مختلف دنیا و قرآن‌هایی با خط‌های نادر بود بازدید کردند.

 همچنین طلاب کانون استان مازندران در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در جلسه همفکری با حضور سرکار خانم فرخنده استاد حوزه و دانشگاه از قم شرکت کردند.

در این نشست خانم طیبی مسئول کانون استان مازندران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت طلاب استان و علاقمندی آنها به فعالیت در حوزه تبلیغ دین، درباره طرح ها و برنامه های کانون در این زمینه توضیحاتی بیان کرد.

همفکری در برگزاری دوره های کارگاهی پاسخگویی به سوالات دینی و احکام، تبلیغ دانش آموزی و تبلیغ در صنوف مختلف بانوان از جمله آرایشگران از جمله مباحث این جلسه بود که توسط سرکار خانم فرخنده عنوان شد و در دستور کار کانون قرار گرفت.

کانون مازندران

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱