پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به رییس جمهور منتخب

سرکار خانم برقعی (5)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیامی با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، حضور پرشور ملت عظیم الشأن ایران اسلامی با تأسی به مراجع عظام، اندیشمندان و فرهیختگان را باعث شکست توطئه دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات دانست.


بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید ابراهیم رییسی«دامت توفیقاته»

رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

با اهدای سلام وتحیت

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی و به واسطه‌ی حضور آگاهانه، صمیمانه و صادقانه ملّت قدرشناس ایران اسلامی، با پیام شور و شجاعت و شعار استقامت و استقلال برگزار شد. همبستگی و مشارکت مردم در جمعه 28 خرداد سال 1400 با حضوری بلندهمّت، بار دیگر پرچمِ پاسداری هوشمندانه از آرمان های انقلاب اسلامی را برافراشت. صبوری، وفاداری، فداکاری و زمان‌شناسی این مردم شریف، بار دیگر صیانت از دستاوردهای امام راحل و شهدا و حمایت از رهبری معظم انقلاب را به نام ملّت همیشه سرافراز ایران اسلامی ثبت کرد.

ملت عظیم الشأن ایران اسلامی با تأسی به مراجع عظام، اندیشمندان و فرهیختگان بار دیگر امیدِ دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات را به یأس تبدیل نمود و با عزم راسخ برای کشور اسلامی و هم‌میهنان امیدآفرینی کرد. سلام ودرود خدا و اهل بیت علیهم السلام بر این ملت بصیر و صبور باد.

خداوند منان را به پاس پیروزی ملت شریف ایران در یک امتحان بزرگ الهی بی حد و حصر شکرگزاریم.

حضور پرشکوه ملت عظیم الشأن ایران و انتخاب رییس جمهوری مردمی و انقلابی  نشان از دغدغه آحاد ملت برای تداوم تلاش در راستای تحقق اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی، پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و گام نهادن در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی دارد. حضوری که اهمیت و ارزشمندی آن با توجه به وجود همه مشکلات اقتصادی، نابسامانی‌های مدیریتی و نارضایتی از وضع موجود، ایجاد فضایی آکنده از تبلیغات مسموم خارجی و داخلی، بیش از پیش جلوه‌گری می‌کند و مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی است.

این نصرت الهی که در دهه پرخیر و برکت کرامت و در آستانه میلاد با برکت حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه و الثناء با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب تحقق یافت، کام دوستداران انقلاب اسلامی و هواداران جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان را شیرین کرد و باعث رسوایی و زبونی بیش از پیش معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

اینجانب موفقیت حضرتعالی را در جلب اعتماد ملت غیورایران و انتخاب شما را به ریاست جمهوری اسلامی  صمیمانه تبریک عرض میکنم. به برکت آیات شریفه قرآن و به حقّ فضل و رحمت بیکران الهی، توفیقات روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

بدیهی است جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع بر اساس رسالت خویش با تمامی ظرفیت های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، با تکیه بر سرمایه انسانی و نخبگانی و با تأکید بر تعلیم و پرورش دختران و زنانی با طراز دینی و انقلابی همچون گذشته در خدمت آرمانهای انقلاب اسلامی و قوای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱