بررسی راه های افزایش تعاملات امور طلاب جامعه الزهرا و جامعه المصطفی

دیدار مسئولان مرکز امور طلاب المصطفی (14)

رییس مرکز امور طلاب جامعه المصطفی و مدیران این مرکز صبح امروز از جامعه الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

 

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین رستگاری رییس مرکز امور طلاب جامعه المصطفی و مدیران این مرکز صبح امروز ضمن بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیر و مسئولان اداره خدمات ، رفاه و سلامت طلاب این موسسه علمی دیدار و گفتگو کردند.

سرکار خانم برقعی در این دیدار با اشاره به این که طلاب بین الملل باید تنها دغدغه درس خواندن داشته باشند، اظهار داشت: متاسفانه برخی برخوردها و نگاه های به طلاب بین الملل در سطح شهر مناسب نیست و باعث ناراحتی آنها می شود.

وی با ابراز خوشحالی از افزایش سطح تعاملات و استمرار آن بین نهادهای همسو بیان داشت: جامعه الزهرا و جامعه المصطفی ظرفیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی فراوانی دارند که با اشتراک گذاری آنها می توانند افق امیدبخشی را در برابر طلاب بین الملل باز کنند و کمک شایانی به ارتقای علمی و فرهنگی آنها کنند.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رستگاری با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز امور طلاب جامعه المصطفی گفت: این مرکز دارای 5 مدیریت مالی، اداری و کنسولی، بهداشت و رفاه اجتماعی، توسعه و فناوری و امور حقوقی است که همه مسائل طلاب در این 5 بخش پیگیری و ساماندهی می شود.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در مرکز این است که طلاب بخش بین الملل فقط دغدغه ارتقای سطح علمی خود را داشته باشند از این رو ارتباطات و تعاملات فراوانی با نهادهای بیرونی برقرار کرده ایم تا بیشتر نیازمندی های اداری و مالی آنان در مجموعه حل و فصل و رسیدگی شود.

سرکار خانم احسانی رییس اداره خدمات ، رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز تمدید اقامت، افتتاح حساب بانکی، مساله بیمه طلاب و برقراری ارتباط سامانه ای بین دو مجموعه جامعه الزهرا و جامعه المصطفی را از مسائل مورد بحث و نیازمند به تصمیم گیری در جلسات مشترک بین این دو نهاد عنوان کرد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱