در راستای لبیک طلاب 19 ساله به پیام 19 دی صورت گرفت؛

پاسخ رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به مرقومه طلاب مدرسه علمیه کوثر

پاسخ رهبر به طلاب کوثر

طلاب مدرسه علمیه کوثر جامعه‌الزهرا(س) در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در حرم مطهر رضوی نامه ای نوشته و امضا کردند و معظم له نیز به این مرقومه پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، طلاب مدرسه علمیه کوثر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در اردوی زیارتی مشهد مقدس و در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در 19 دی، نامه‌ای نوشته و آن را امضا کردند.

طلاب مدرسه علمیه کوثر در حرم مطهر رضوی این نامه را نوشتند که به شرح ذیل است:

«لبیک طلاب 19 ساله به پیام 19 دی

رهبر عزیزتر از جانمان سلام!

این نامه را در نهایت سادگی با زبانی ساده اما قلبی محکم و استوار در بهمن ماه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برایتان می‌نویسیم.

کلام حسینی‌تان در 19 دی را به گوش جان شنیدیم و گام‌هایمان برای عملی جدی‌تر محکم شد. ما طلاب مدرسه علمیه کوثر (استعدادهای برتر) جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قم، بخشی از همان جوانان با انگیزه و توانایی هستیم که خبر حضورشان را به مردم اعلام کردید و حال ما این نامه را لبیک‌گویان می‌نویسیم تا بگوییم که هستیم و محال است که فراموش کنیم آرمان‌های انقلاب و امام انقلابی عزیزمان و فرمانبرداری از شما را؛ شما که هر پیامتان بی‌مبالغه خون تازه‌ای در رگ‌هایمان به جوش می‌آورد.

عزممان را جزم کرده‌ایم برای عمیق‌خوانی و پژوهش و دشمن‌شناسی و حل مشکلات جامعه‌مان و برای هر آنچه موجب خشنودی قلب شما و صاحب‌الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌شود و به قول پدر شهیدان دهنوی آماده آمده‌ایم تا در دیگ انقلاب سهممان را بریزیم و دینمان را ادا کنیم.

این نامه را در جوار حرم آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام برایتان می‌نویسیم و به پایبندی‌مان و نشان حضور در صحنه به جای برادران شهید و جانبازمان نائب‌الزیارتتان هستیم و در آخر می‌گوییم که ای رهبرم، دشمنانت به خواب ببینند تنها گشته‌ای ....

اینجا تاریخ ساخته می‌شود نه تکرار.

مشتاق دیدارتان هستیم

و روزشمار روز دیدار ....».

دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز نامه‌ای در پاسخ به مرقومه طلاب مدرسه علمیه کوثر ارسال کرد که به شرح ذیل است:

«طلاب محترم مدرسه علمه کوثر

سلام علیکم،

مرقومه شما خواهران گرامی طلبه از جوار حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام مبنی بر لبیک به کلام مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و بیان عزم‌تان برای عمیق‌خوانی، پژوهش و دشمن‌شناسی و حل مشکلات جامعه اسلامی‌مان و حضور در صحنه به استحضار معظم له رسید، مرقوم فرمودند:

«از این فرزندان عزیزم تشکر کنید. دعا می‌کنم که در همه‌ی مراحل زندگی موفق و سعادتمند باشند ان‌شاءالله.»

ضمن ابلاغ مراتب تشکر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، تصوری از دستخط معظم له به پیوست ایفاد می‌گردد.

محمدی گلپایگانی».

پاسخ آقا به طلاب کوثر

 رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در 19 دی 1397 و در دیدار هزاران نفر از مردم قم، توصیه ها و رهنمودهایی به جوانان داشتند.

حضرت آیت الله خامنه ای رسیدن به چهل سالگی را در روند شکل‌گیری تمدنها، آغاز بلوغ و شکوفایی خواندند و افزودند: در این مسیر تمدنی، چهل سالگی نه دوران پیری بلکه دوران عمق یافتن حرکت‌ها است و به فضل الهی و به برکت «ایمان دینی، عزم راسخ، حضور و آمادگی و کار و تلاش ملت به‌ویژه انبوه جوانان خوش‌فکر، مبتکر و امیدوار به آینده»، حرکت تاریخی ملت ایران به نتایج درخشان خود خواهد رسید.

«شناخت، قدردانی و استفاده از ظرفیتهای درونی به‌ویژه جوانان» دیگر توصیه مؤکد رهبر انقلاب اسلامی به مسئولان و دولتمردان بود.

ایشان افزودند: جوانان می‌توانند گره‌های دستگاه‌ها را باز کنند، بنابراین به آنها مراجعه کنید و قدرشان را بدانید چرا که حتی بلندپروازی‌های آنها خوب است و کشور را به جلو می‌برد.

رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کردند: انقلاب و نظام با خواست و حمایت مردم شکل گرفته و استمرار یافته اما مستکبران با وقاحت تمام مردم را به مقابله با همین نظام فرا می‌خوانند که لازم است مردم در مقابل این تبلیغات ایستادگی و علیه آن حرکت کنند و جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.

رهبر انقلاب تأکید کردند: باید با درس‌گیری از این تجربه درخشان و تکیه بر جوانان، تحریم کنونی را به وسیله‌ای برای کار و تلاش و شکوفایی تبدیل کنیم و با بی‌نیازی از دیگران به جایی برسیم که آنها نیازمند ایران عزیز باشند.

نامه آقا

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱