دوره کارگاهی هدف گذاری و برنامه ریزی به روش ردیابی برگزار می شود

هدف گذاری

اداره کل امور فرهنگی دوره کارگاهی هدف گذاری و برنامه ریزی به روش ردیابی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، دوره کارگاهی هدف گذاری و برنامه ریزی به روش ردیابی با هدف آشنایی با اصول هدف گذاری و یافتن رسالت های اصلی زندگی یک طلبه، ضرورت برخورداری از برنامه ریزی مناسب و مدیریت زمان و آَشنایی با نحوه طراحی دفتر برنامه ریزی (بولت ژورنال) با ارائه استاد زهرا گرامی از سوی اداره کل فرهنگی از ۲ تا ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی برگزار می شود.

خودآگاهی، هدف گذاری، زمان بندی، برنامه ریزی، پایبندی و ردیابی عادت از سرفصل های این دوره است. همچنین در این دوره بر اساس انگیزه و‌ نیاز مخاطبین، پویش های چالشی جمعی، نظیر چالش بیداری از طلوع فجر، چالش صبحانه، چالش ورزش و... معرفی و برگزار می شود.

این دوره به مدت 3 جلسه دوساعته، ویژه اعضای همه انجمن های علمی فرهنگی و با تخفیف ویژه برنامه ریزی شده است. هزینه این دوره با تخفیف70 درصدی 45 هزار تومان و حد نصاب تشکیل این کارگاه کاربردی،20نفر و حداکثر 100نفر است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login زبانه دوره ها، ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32112593 و 32112439 تماس برقرار کنند. همچنین شماره حساب 0108249989007 و شماره کارت 3195 9956 9975 6037 به نام جامعه الزهرا سلام الله علیها جهت پرداخت هزینه دوره اختصاص یافته است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱