فعالیت مبلغان جامعه‌الزهرا(س) در راستای ایجاد شور انتخاباتی

حضور مردم در انتخابات

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: بیش از 500 مبلغ جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت فردی و گروهی در ایجاد شور انتخاباتی و دعوت مردم به مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات فعالیت داشتند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت های اداره کل تبلیغ و ارتباطات در ایام انتخابات، به بیان گزارش در این مورد پرداخت.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: اداره امور مبلغان در راستای تبلیغ حضور حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داد.

بهرامی افزود: در ایام انتخابات، بیش از 500 مبلغ جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت فردی، گروهی و فعالیت در فضای مجازی فعالیت داشتند و برای مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات تبلیغ کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های حضوری و مجازی ویژه مبلغان، تولید محتوای مناسب و بارگذاری روزانه آن در کانال‌های تخصصی و برپایی پویش انتخاباتی از جمله فعالیت‌های اداره امور مبلغان در ایام انتخابات بود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: در این ایام، اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری معاونت تبلیغ وامورفرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، بیش از 30 گروه 10 نفره تبلیغی را به مناطق مختلف استان قم و شهرستان‌ها اعزام کرد.

بهرامی گفت: مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در اماکن عمومی از قبیل بوستان‌های نرگس، نجمه، علوی، بنفشه و صبا، حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، گلزار شهدا، بسیج محلات، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مطب پزشکان و درمانگاه‌ها حضور یافتند و با تبلیغ چهره به چهره، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند.

وی همچنین به فعالیت مجازی مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری تالار گفتگو و وبینار در دانشگاه‌های متقاضی از جمله فعالیت‌های اداره مبلغان در این ایام بود، بانوان مبلغ همچنین در گروه‌ها و کانال‌های سراسری فعالیت داشتند.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد و امید است با همکاری و هم‌افزایی مسئولان، شاهد اعتلای ایران اسلامی باشیم و گام‌های مؤثرتری در زمینه سازی ظهور حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برداشته شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱