فراخوان دوره‌های پاییز مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س)

دوره های پاییزی

فراخوان ثبت‌نام ترم پاییز مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهالسلام ویژه عموم بانوان علاقه‌مند اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر گفت: همزمان با شروع پاییز و فصلی نو در تلاش و تحصیل، مسیری برای گسترده شدن توانایی‌هایتان فراهم کرده‌ایم و اعلام فراخوان دوره‌های پاییز مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی را به بانوان علاقه‌مند و توانمند ایران اسلامی نوید می‌دهیم.

نیک‌زاد با بیان اینکه همه بانوان علاقه‌مند  بالای 15 سال امکان بهره‌برداری از این فرصت ارزشمند را دارند، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، مجموعه‌ای شتاب‌دهنده و مکمل در راستای توانمندسازی بانوان است و دوره‌های آموزشی این مرکز تأثیر به سزایی در ارتقای مهارت‌های طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهالسلام و عموم دختران و بانوان علاقه‌مند دارد.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهالسلام در ادامه به مأموریت اصلی مرکز در ارائه خدمات آموزشی عمومی و کاربردی اشاره کرد و افزود: دوره‌های پاییز مجموعه‌ای از آموزش‌های تخصصی، هدفمند و متناسب با نیاز مخاطبان در قالب 7 گروه آموزشیِ هنر، ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فن‌آوری، خلاقیت و نوآوری، دانش سلامت و به صورت حضوری و مجازی و به دو شیوه آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

نیک‌زاد همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی‌ دوره‌ها فقط از طریق کانال ایتا انجام می‌شود، ضروری است فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz عضو شوند.

نیک‌زاد در پایان اعلام کرد: بانوان علاقه‌مند برای آگاهی از تمامی دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و مشاوره انتخاب رشته می‌توانند با شماره‌ 02532112332 تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری https://eitaa.com/ama_center در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱