استودیوی تخصصی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی راه اندازی شد

photo_2023-07-09_15-36-59

راه‌اندازی استودیوی تخصصی در مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س)

 

استودیوی تخصصی «نورا شات» در مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شد

 

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک زاد در گفتگو با واحد خبر، گفت: همزمان با دهه نورانی ولایت، استودیوی تخصصی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ‌با هدف خدمت‌رسانی به جامعه بانوان ارجمند، راه‌اندازی شد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: پیرو مأموریت این مرکز در زمینه برگزاری رشته‌های هنرهای تجسمی به ویژه عکاسی، به لطف خداوند متعال و مساعدت‌های مجموعه، استودیوی تخصصی این مرکز، به نام «نورا شات» به مرحله بهره‌داری رسید.

نیک زاد تصریح کرد: این استودیوی تخصصی، با حضور تیم مجرب بانو، برای چند نوع فعالیت، از جمله تولید محتواهای آموزشی الکترونیکی، آموزش‌های تخصصی عکاسی و آموزش‌های کارورزی منجر به اشتغال (در زمینه آتلیه) ظرفیت‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای تمامی گروه‌های سنی (پرسنلی، جشن‎های پایان دوره از مهد تا دانشکده هدی، پوشش مراسم‌های متنوع فرهنگی و عکس‌های یادگاری و غیره) از دیگر فعالیت‌های این استودیو است.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: بنا بر تدبیرهای صورت گرفته، تمامی گام‌های برنامه توسط کادر مجرب بانو و به صورت ارائه خدمت به جامعه بانوان، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

نیک زاد در پایان گفت: این استودیو روزهای یکشنبه تا چهارشنبه، ساعت 10 تا 14 آماده خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 2446 در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱