با حضور بانوان شاعر برتر کشوری؛

شب شعر آیینی ترمه برگزار شد

شب شعر آیینی ترمه

شب شعر آیینی ترمه با حضور شاعران برتر کشوری و شاعران جوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، شب شعر آیینی ترمه با حضور شاعران برتر کشوری و شاعران جوان از سوی مرکز آموزش های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار شد.

در این برنامه که اولین محفل عمومی شاعران جوان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود، بیش از 150 نفر از بانوان طلبه، دانشجویان و دانش آموزان حضور داشتند.

مدیریت اجرایی شب شعر آیینی ترمه، به همت طلاب سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها رقم خورد.

شاعران جوان در این محفل پر شور، تازه‌ترین شعرهای خود را در مدح حضرت رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها خواندند و مورد تشویق شرکت کنندگان قرار گرفتند.

در ادامه، چهارنفر از بانوان شاعر برتر کشوری خانم‌ها اعظم سعادتمند، سمیه خردمند، طاهره‌سادات‌ملکی و زهرا نظری به عنوان میهمان ویژه، شعرهای آیینی خود را در وصف حضرت سطان علی‌این موسی‌رضا علیه‌السلام و جهان بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله‌علیها سرودند و تجربه‌های شاعری خود را با طلاب جوان به اشتراک گذاشتند.

سرکار خانم فهیمه نیکزاد، مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این برنامه، اظهار داشت: شب شعر آیینی ترمه به یمن دهه نورانی کرامت و الهام گرفتن از سیره حضرت رضا علیه‌السلام در توجه ویژه به شاعران در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

وی افزود: بعد از گذشت دو فصل از فعالیت شاعران جوان این مرکز در سلسله جلسه‌های تخصصی عصر شعر و  رشد کاری این طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان جوان، اولین محفل عمومی این برنامه کلید خورد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطر نشان کرد: کلمه جوان و اهمیت به این گروه پر شور و شعور، از کلیدواژه‌های اساسی در این مرکز است.

نیک زاد تصریح کرد: اعتماد به این نسل و میدان دادن هوشمندانه به آنها، در مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی برکت‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

وی بیان داشت: به امید خداوند، مشارکت طلاب جوان و همراهی مسئولان، سلسله برنامه‌های به‌روز و جوان‌پسند در گذر زمان، در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها اجرا خواهد شد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان گفت: دوره‌های تابستانه 1402،  به زودی در پایگاه اطلاع رسانی و کانال رسمی اعلام خواهد شد.

نیک زاد یادآور شد: علاقه‌مندان مشتاق به شرکت در دوره‌های آزاد و مهارتی یه ویژه جلسه تخصصی عصر شعر و عصر نویسنده می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در کانال مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به نشانی @ama_jz  یا https://eitaa.com/ama_jz عضو شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱