آغاز ثبت نام دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س)

ثبت نام دوره های تابستانه مرکز آموزش های آزاد و مهارتی

فراخوان ثبت‌نام ترم تابستان مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه دختران بالای ۷ سال و عموم بانوان علاقه‌مند اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر گفت: در آستانه میلاد سراسر نور کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر، شروع تغییری مهم در مسیر وسعت دادن به توانایی‌ها و اعلام فراخوان دوره‌های تابستانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی را به دختران علاقه‌مند و بانوان توانمند ایران اسلامی مژده می‌دهیم.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همه بانوان علاقه‌مند و دختران بالای ۷ سال می‌توانند از این فرصت طلایی بهره‌مند شوند، افزود: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با شروع فصل پرانرژی تابستان و در راستای هدفمندسازی اوقات فراغت و توانمندسازی بانوان، دوره‌های آموزشی ترم تابستان را برنامه‌ریزی کرده است.

نیک زاد اظهار داشت: دوره‌های جذاب تابستانه در قالب 8 گروه آموزشیِ هنر، ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری، دانش سلامت و کودک و نوجوان و به صورت حضوری و مجازی و به دو شیوه آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

وی در ادامه به مأموریت اصلی مرکز در ارائه خدمات آموزشی عمومی و مکمل اشاره کرد و افزود: دوره‌های تابستانه مجموعه‌ای از آموزش‌های تخصصی، هدفمند و متناسب با نیاز مخاطبان است.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

نیک زاد اظهار داشت: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی‌ دوره‌ها فقط از طریق کانال ایتا انجام می‌شود، ضروری است فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz عضو شوند.

وی در پایان اعلام کرد: بانوان علاقه‌مند برای آگاهی از تمامی دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و مشاوره انتخاب رشته می‌توانند با شماره‌ 02532112332 تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری https://eitaa.com/ama_center در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

تصویر خبر

دوره های تابستانه مرکز آموزش آزاد و مهارتی (فایل پی دی اف)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱