صدور مجوز فعالیت و اعطای حکم کانون طلاب استان های فارس و خوزستان

کانون طلاب

مدیرکل امور فرهنگی از صدور حکم فعالیت کانون طلاب استان های فارس و خوزستان از سوی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با دهه کرامت خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، در جلسه اعطای حکم یازدهمین و دوازدهمین کانون استانی طلاب که به صورت وبینار و با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی برگزار شد،  خانم داوودالموسوی گزارشی از فرایند تشکیل کانون و فعالیت های انجام شده و معرفی اعضای شورای مرکزی و آمار طلاب استان ها ارائه داد و گفت: تاکنون 10 کانون در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، اصفهان، کرمان، مازندران، یزد، چهارمحال بختیاری، تهران، البرز و 4 دفتر نمایندگی در شهرهای مختلف راه اندازی شده و این بار یازده و دوازدهمین کانون افتتاح می شود.

در این مراسم سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها ضمن عرض تبریک میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به حدیث الفرصه تمر مرّ السحاب گفت: ما در پیچ تاریخی قرار داریم و حرکت ما می تواند سرنوشت انقلاب را تحت تاثیر قرار دهد، از این رو فرصتها را غنیمت بشمارید و برای آن برنامه ریزی کنید. شما نمایندگان این مکان  مقدس هستید که به نام حضرت زهرا سلام الله علیها مزین شده است. پس باهم اندیشی، مشکلات را حل کنید. برنامه های انفرادی تأثیری ندارد، شبکه ای کار کنید و پازل رشد انقلاب را با برنامه های مشخص و منظم برای قشرهای مختلف پرکنید.  

سپس سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و  امور فرهنگی با تبریک دهه کرامت، تقارن افتتاح این دوکانون را با دهه کرامت به فال نیک گرفت و گفت: حضرت معصومه سلام الله علهیا الگوی کامل زنان جهان اسلام است، رسالت اصلی همه طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها نشر اسلام ناب و جریان سازی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری حفظه الله است.

وی گفت: طلاب مبلغین دین و مروجین انقلاب هستند و می بایست به عنوان یک طلبه و سرباز امام زمان(عج) ایفای نقش کنیم. اکنون این فرصت در اختیار شما قرار گرفته و نسیم های رحمانی نیز در این راه شامل حال شما خواهد شد. با توجه به شرایط کنونی و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید با تمام قوا در این عرصه فعال شوید و به ویژه برای طلاب غیرحضوری برنامه ریزی داشته باشید. نسل آینده انقلاب با کمک ماست که آینده را رقم می زند.

در پایان این مراسم، حکم فعالیت کانون استان های خوزستان و فارس قرائت شد و خانم موسوی رئیس کانون طلاب استان فارس و خانم وزیرپور رئیس کانون طلاب استان خوزستان با تشکر از مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها و سایر مسئولین این مجموعه فاخر، توفیق خدمت و انجام وظیفه و کارتشکیلاتی را به همراه طلاب استان خود از خداوند منان خواستار شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱