از سوی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

برگزاری رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی»

رویداد پژوهشگاه 1

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم زاده از برگزاری رويداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جنسيت و علوم اسلامی» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم زاده، رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» در سه مرحله پیش رویداد، رویداد و پسارویداد در آبان و آذر سال جاری اظهار داشت: محورهای پژوهشی این رویداد شامل قرآن و حدیث و جنسیت،  اخلاق اسلامی و جنسیت، فقه و اصول اسلامی و جنسیت و  فلسفه و کلام اسلامی و جنسیت است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری کارگاه‌های مهارتی، نشست‌های تخصصی، گفتگوی علمی صاحب‌نظران، رقابت ایده‌پردازی پژوهشی و تقدیر از ایده‌های پژوهشی برگزیده را از برنامه‌های اجرایی این رویداد عنوان کرد و افزود: پیش‌رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» 30 مهر تا 5 آبان، برنامه اصلی رویداد از 26 آذر تا 1 دی و  پسارویداد در سال 1402 برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم زاده از اساتید، پژوهشگران و صاحبان ایده‌های پژوهشی دعوت کرد تا با شرکت در این رویداد پژوهشی ایده‌های خود را ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر و جهت ارسال ایده به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه به نشانی https://pm.jz.ac.ir یا نشانی الکترونیکی pajoheshgah@jz.ac.ir و یا کانال پژوهشگاه در پیام رسان ایتا به شناسه https://eitaa.com/motaleat_eslami مراجعه یا با شماره 025-32112657 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱