تشکیل حلقه‌های الگوسازان سبک زندگی بانوی مسلمان

پیش رویداد الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان

بیش از 110 بانوی طلبه با تشکیل حلقه‌های الگوسازان سبک زندگی بانوی مسلمان به تولید و ارائه آثار با موضوعات سبک زندگی در 6 حوزه مختلف می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی، نخستین روز پیش رویداد حضوری «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» با حضور بیش از 110 نفر از بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن اجتماعات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

این پیش رویداد فرهنگی در دو نوبت صبح و عصر تشکیل و نشست‌های مختلف با موضوعات «چالش الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان»، «چگونگی شاخص گزینی»، «بانوی تراز»، «نشاط اجتماعی بانوان عصر نبوی» و «نظام واره سبک زندگی حوزه و روحانیت» برگزار شد.

در این نشست‌ها اساتید حوزه و دانشگاه از جمله سرکار خانم شریفی، سرکار خانم حکمت نیا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلح میرزایی، سرکار خانم شاکری، جناب آقای صدقی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقدم به تبیین این موضوعات پرداختند.

پس از برگزاری این نشست‌ها، بانوان طلبه در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، جلسه ای جهت تشکیل «حلقه‌های الگوسازان سبک زندگی بانوی مسلمان» برگزار شد.

در این جلسه، 11 گروه 10 نفره با حضور شرکت کنندگان تشکیل شد که هر یک از گروه‌ها یکی از موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی را در 6 حوزه «رفتارهای فردی»، «سبک و فرهنگی زندگی خانوادگی»، «رفتار اجتماعی مردم»، «حرفه‌ای صنوف مردم»، «رفتارهای سازمانی»، «تعامل با مردم سایر کشورها» را انتخاب کرده و به مباحثه می‌پردازند.

حلقه‌های تشکیل شده پس از مباحثه آثاری را تولید کرده و ارائه می‌دهند که این آثار توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برگزیدگان در مراسم اختتامیه رویداد تجلیل می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱