کانون طلاب جامعه الزهرا در استان های خوزستان و فارس راه اندازی می شود

کانون طلاب

طلاب و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا در استان های خوزستان و فارس می توانند با مراجعه به سامانه فرهنگی جهت عضویت و فعالیت در کانون استان خود ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی، خانم داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها، از فراهم آمدن زیرساخت راه اندازی دو کانون استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در استان های خوزستان و فارس خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل کانون های استانی در ده استان کرمان، اصفهان، البرز و مازندران، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری و فعالیت‌ فرهنگی طلاب در این کانون‌ها، عنوان کرد: به برکت فعالیت کانون های استانی، اقدامات موثری در استان ها صورت و هم افزایی مناسبی بین خواهران طلبه و بانوان فعال فرهنگی انجام گرفته است.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فراوانی جمعیت و دغدغه فرهنگی طلاب استان خوزستان و فارس اظهار داشت: بر همین اساس راه اندازی کانون های این دو استان در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: طلاب این دو استان می توانند برای عضویت اولیه در کانون از 24تا 30 آذر ماه، نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تحصیلی و نام استان و شهر خود را به سامانه پیامکی 30007227002627 ارسال کنند.

داودالموسوی یادآور شد: پس از اتمام ثبت نام، با تشکیل مجمع عمومی در استان های مذکور، بازخوانی اساسنامه تیپ کانون‌های استانی و فرایند انتخاب اعضا تبیین شده و به سوالات طلاب پاسخ داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: در نهایت با برگزاری انتخابات و شکل گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به مسئول کانون، فعالیت‌های طلاب به صورت رسمی آغاز خواهد شد.  

مدیرکل فرهنگی در پایان ضمن قدردانی از طلاب و دانش‌آموختگان فعال در استان خوزستان و فارس، از آنان برای مشارکت و همکاری در برپایی کانون‌ استانی دعوت به عمل آورد و گفت: کانون ها محل تجمع، انجام کار تشکیلاتی و کارورزی طلاب در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب آگاهی بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲434 تماس بگیرند.  

دریافت اساسنامه تیپ کانون‌های استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱