اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

فراخوان ثبت نام درکارگروه رسانه ای تبیین گفتمان ولایت

گفتمان ولایت

فراخوان ثبت نام درکارگروه رسانه ای تبیین گفتمان ولایت از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: امروز فضای مجازی و رسانه‌های مختلفی كه در آن فعال هستند، تمام ابعاد زندگی کنونی بشر را در برگرفته اند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه فضای مجازی بستری برای تحولات اساسی در زندگی بشری شده است، افزود: فضای مجازی در حال ایجاد تمدن نوین بشری با شاخصه‌های مختص خود است که قابل قیاس با تمدن‌های گذشته نیست و این تمدن نوین با فضای مجازی پیشرفته‌تر، پیچیده‌تر و پویاتر می‌شود.

حكمت نیا با بیان اینکه رسانه‌های فعال در فضای مجازی دارای جهان بینی و ایدئولوژی سکولار هستند، به تبیین مفاهیم، ساختار، سیر تطور و تحول رسانه‌ها در فضای مجازی اشاره كرد و گفت: اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جهادی همه جانبه در تلاش است تا با  اشراف و تسلط بر فناوری‌های مدرن در جهت پیشرفت هرچه بیشتر جهان اسلام گام بردارد.

وی  بیان داشت: یكی از راهكارهای مد نظر این اداره، حاكم كردن گفتمان ولایت در این فضا است، لذا طبق تصمیمات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، كارگروه رسانه ای گفتمان ولایت در این اداره آغاز به فعالیت کرده است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: هویت طلبگی در هر دوره ای ایجاب می‌كند طبق اقتضائات زمان برای رشد و تعالی ارزش‌ها تلاش كرده و بر اساس آن بتوان كنشگری مطلوب طبق شرایط زمان را رقم زد.

حکمت نیا یادآور شد: بانوان طلبه می‌توانند تا 12 بهمن با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir/ مراجعه كرده و در كارگروه رسانه ای گفتمان ولایت ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ و زمان افتتاحیه كارگروه رسانه ای تبیین گفتمان ولایت متعاقبا به ثبت نام كنندگان اعلام خواهد شد. 

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱