اجلاسیه کانون های استانی جامعه الزهرا برگزار شد

همایش کانون های استانی (4)

اجلاسیه سه روزه کانون های استانی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اجرای دوره های متنوع، کارگاه های توانمندسازی و برنامه های جانبی ویژه مسئولان و اعضای شورای مرکزی 12 کانون استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین اجلاسیه کانون های استانی جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با میلاد منجی عالم بشریت با حضور بیش از ۷۰ نفر از مسئولان و اعضای شورای مرکزی ۱۲ کانون استانی در این موسسه علمی در قم برگزار شد.

سرکار خانم داوودالموسوی مدیرکل فرهنگی با اشاره به اینکه در این اجلاسیه سه روزه دوره های متنوع، کارگاه های توانمندسازی و برنامه های جانبی مختلفی برای شرکت کنندگان برگزار شد گفت: دوره های آموزش مدیریت زمان و هدف گذاری با ارائه سرکار خانم افشار نژاد، تیم سازی و کار گروهی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین تقدیری و شناخت ماهیت و مسئله شناسی توسط دکتر دشتی از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

وی افزود: همچنین نشست های فرهنگی با موضوعات روش پاسخ به شبهات، دانش تبلیغ و شیوه های کاربردی آن به همراه تحلیل مسائل روز برگزار شد و در ادامه جلسات مختلفی با حضور مسئولان ادارات مختلف فرهنگی برای همکاری و بسترسازی فعالیت اعضای کانون های استانی تشکیل شد.

در طول برگزاری این اجلاسیه نشست اداره کل تبلیغ با حضور سرکار خانم بهرامی مدیرکل تبلیغ نیز برگزار و آزمون سخنوری و کلاس داری از شرکت کنندگان اخذ و پرونده تبلیغی ایشان تشکیل شد.

همچنین طلاب در نشستی صمیمی با حضور سرکار خانم دکتر برقعی مدیر محترم جامعه الزهرا سلام الله علیها درخواست های خود را در مورد فعالیت در کانون های استانی مطرح کردند.

اختتامیه این مراسم با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی سرکار خانم دکتر شریفی برگزار شد و از طلاب فعال در کانون های استاتی تقدیر به عمل آمد. همچنین حکم کانون های تازه تاسیس به مسئولان این کانون ها داده شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱