آغاز پیش ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی در سال تحصیلی 1403-1402

پیش ثبت نام مدارس هدی

پیش ثبت نام دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی و دبیرستان دوره دوم هدی در سال تحصیلی 1403-1402 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، آقای علیرضا کبیری مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام مجتمع آموزشی تربیتی هدی در سال تحصیلی 1403-1402، عنوان کرد: فرایند پیش ثبت نام در دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی و دبیرستان دوره دوم هدی (رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی) از روز دوشنبه 15 اسفند 1401 آغاز شده است و پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان دوره دوم هدی از 15 فروردین 1402 آغاز خواهد شد.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی افزود: مهلت پیش ثبت نام دوره‌های پیش دبستان، دبستان دوره‌ دوم هدی و دبیرستان دوره دوم هدی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای دبیرستان علوم و معارف اسلامی تا ۲۰ خرداد 1402 است.

کبیری با اشاره به پیش ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی، گفت: دانش آموزان دختر متولدین نیمه دوم 1386 و نیمه اول 1387 می‌توانند در این دبیرستان ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون علمی ورود به دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی روز پنجشنبه اول تیر 1402 است.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام مدارس هدی به صورت الکترونیک و از طریق نشانی http://www.hodaschools.ir و ورود به سامانه پیش‌ثبت‌نام انجام می‌شود.

کبیری در پایان عنوان کرد: مجتمع آموزشی تربیتی هدی با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز، قرآن‌آموز و زبان‌آموز در قم و شهرستان‌های کرمان، بوانات، کهنوج و رفسنجان با مدیریت مستقل و حضور کارشناسان قرآنی، آموزشی، پرورشی، فناوری، مالی و نزدیک به ۴۰۰ نفر از کارکنان همکار در تدریس و امور اجرایی آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱