آزمون ورودی جامعه الزهرا 19 اسفند برگزار می‌شود

آزمون ورودی سطح چهار (12)

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری آزمون ورودی این موسسه علمی در روز جمعه 19 اسفندماه خبر داد و گفت: در این آزمون حدود 4 هزار داوطلب ایرانی و غیرایرانی در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری به رقابت علمی با هم می‌پردازند.

 

به گزارش روابط عمومی؛ سرکار خانم ارمکان، مدیرکل سنجش و پذیرش در گفتگو با واحد خبر ضمن تبریک ایام ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه اظهار داشت: آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای سال تحصیلی 1403 - 1402 روز جمعه 19 اسفندماه از ساعت 10 صبح در سه مقطع سطح دو، سه و چهار و بازپذیری ویژه داوطلبان ایرانی و غیرایرانی به‌صورت هم‌زمان در قم (جامعه الزهرا علیهاالسلام) و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون امسال در همه مقاطع به صورت حضوری و چهارگزینه‌ای خواهد بود، ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون از روز 13 اسفندماه در سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

مدیرکل سنجش و پذیرش با اشاره به این‌که در آزمون امسال حدود چهار هزار داوطلب در سه مقطع به رقابت علمی با هم می‌پردازند، افزود: برای سال تحصیلی 1403 - 1402 در مقطع سطح سه، 16 رشته و در مقطع سطح چهار، 6 رشته تحصیلی ارائه شده است.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون، دو برابر ظرفیت ورودی پذیرش می‌شوند و کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم در مصاحبه حضوری شوند پذیرش نهایی خواهند شد.

خانم ارمکان زمان اعلام نتایج آزمون کتبی را 5 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: داوطلبان محترم اخبار و اطلاعیه‌ها را تا زمان اعلام نتایج و پس از آن از سامانه سنجش و پذیرش دنبال کنند. همچنین پس از اخذ کارت ورود به جلسه، به نشانی مراکز آزمون به‌ویژه در مراکز استان‌ها توجه کنند تا در روز آزمون به مشکلی برنخورند.

وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد تا یک ساعت قبل از آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند.

گفتنی است، نمونه سؤالات آزمون ورودی سال گذشته در سامانه سنجش و پذیرش بارگذاری شده تا داوطلبان با نوع سؤالات آزمون ورودی آشنا شوند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱