معاونت تبلیغ و امور فرهنگی برگزار می کند؛

فراخوان ثبت نام رويداد فرهنگی « الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان»

دومین رویداد فرهنگی

مدیر رویداد فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دومین رویداد فرهنگی با عنوان «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، همکاران، اساتید و دانش آموختگان ( ایرانی و غیرایرانی) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دومین رویداد فرهنگی با عنوان الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان ویژه طلاب، مبلغین ، کنشگران ،همکاران، اساتید و دانش آموختگان ( ایرانی و غیرایرانی )اظهار داشت: هدف از برگزاری رویدادهای جامعه الزهرا سلام الله علیها، پرورش طلاب مطالبه‌گر با ارائه‌ی الگوی منطقی مطالبه‌گری در جهت رفع چالش ها و مسائل کلان جامعه بر مبنای اندیشه ورزی است.

وی در ادامه اظهار داشت: مساله اصلی دومین رویداد فرهنگی، الگوسازی از سبك زندگی بانوی مسلمان بر اساس شاخص های كلان بانوی تراز طبق گفتمان امامین انقلاب است که مورد بررسی و مداقه علاقه مندان به این موضوع قرار می گیرد.

مدیر رویداد فرهنگی در ادامه خاطرنشان كرد: تقویت روحیه تأثیرگذاری فردی، خانوادگی و اجتماعی و الگو بودن سبک زندگی بانوی مسلمان باتوجه‌ به نیاز روز جامعه از چالش هایی است كه طلاب برای تحقق آن، پیشنهادات خود را ارائه و جهت اجرایی شدن آن در مدل منطقی مطالبه گری هوشمندانه، گام هایی را طراحی خواهند کرد.

خانم حكمت نیا فرآیند اجرای رویداد را چنین برشمرد: ابتدا علاقه مندان جهت شرکت در رویداد ثبت نام کرده، سپس به نشست های تخصصی، کارگاه ها، برنامه های کارورزی و نشست های انتخاب سوژه دعوت می شوند و در ادامه با توجه به شاخص های ارائه شده، سوژه مد نظر خود را ارائه خواهند داد که سوژه های برتر در کمیته پذیرش انتخاب خواهند شد.

مدیر رویداد فرهنگی در ادامه اظهار داشت: بعد از انتخاب سوژه ها زمان برگزاری پیش رویداد به اطلاع شرکت کنندگان رسانده می شود و کارگاه‌های تخصصی سواد روایت، سواد رسانه، روایت سوژه با حضور آنها برگزار می گردد.

وی به برنامه های رویداد نیز اشاره كرد و بیان داشت: شرکت کنندگان با كسب دانش در مسیر ارائه الگو در برنامه رویداد شركت كرده و به ارائه الگو و دفاع از اثر روایت الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان می پردازند و داوران برگزیدگان را معرفی كرده و به منتخبین جوایزی اهدا خواهد شد.

خانم حكمت نیا ادامه داد: پس از برگزاری هر رویداد، اجرای پسا رویداد با هدف جهت دهی و سرعت بخشی به توانمند سازی طلاب منتخب با ارائه راهكارهای اجرایی آغاز می شود و در این راستا تیم های منتخب، آمادگی فعالیت در حوزه تخصصی الگوسازی سبك زندگی بانوی مسلمان را کسب کرده و به سمت تشكیل گروه‌های تخصصی، برگزاری آموزش‌های تكمیلی و شبکه‌سازی با استفاده از ظرفیت کانون‌های استانی راهبری و هدایت می شوند. در این مرحله طلاب با استفاده از ظرفیت انجمن ها و كانون های استانی راهكارهای خود را جهت ارائه به عموم مخاطبین و مسئولین آماده می کنند.

وی ارائه‌ تصویر درست‌ از سبک زندگی بانوی مسلمان ، معرفی‌ بانوان موفق مسلمان در عرصه‌های‌ مختلف‌ در دنیا، تبیین‌ نوع نگاه انقلاب اسلامی و امامین انقلاب‌ به‌ سبک زندگی بانوی مسلمان، دستاوردها و پیشرفت های بانوی مسلمان در ایران و جهان ( الگو)، نقش‌ و جایگاه بانوی مسلمان در آینده ی تمدن نوین‌ اسلامی را از محورهای رویداد برشمرد و گفت: قالب های ارائه محتوای رویداد در بخش مکتوب؛ گزارش، یادداشت، نشریه، داستان، رمان، متون ادبی، سناریونویسی، فیلنامه نویس، در بخش دیجیتالی؛ موشن گراف، استاپ موشن، کمیک استریپ، در بخش تصویری؛ مصاحبه پیاده رویی، مصاحبه گفتگو محور، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، در بخش گرافیک؛ عکس نوشته، اینفوگراف، پوستر، در بخش صوتی؛ نمایش رادیویی، پادکست و در بخش روایتگری به صورت شفاهی است.

مدیر رویداد فرهنگی خدمات قابل ارائه در این رویداد را مشاوره فنی و محتوایی، فضای اشتراکی، اینترنت پرسرعت، شرکت در کارگاه های تخصصی سواد روایت، اتاق جلسات، کافه تعامل، کافه نوآوری، کتابخانه، کارگاه بوم ایده تا تولید برشمرد و افزود: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان (ایرانی و غیرایرانی) می توانند تا تاریخ 20 اسفندماه با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانیhttp://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112094 یا 32112093 تماس حاصل نمایند.

 دریافت پوستر رویداد

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱