تجلیل از مدیر جامعه‌الزهرا(س) در اختتامیه همایش بین‌المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی»

تجلیل همایش بین المللی

سرکار خانم برقعی در مراسم اختتامیه همایش بین المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی» تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی» در سالن همایش های امام علی علیه السلام تهران برگزار شد و در پایان مراسم، جمعی از مدیران مراکز همکار تراز و فعالان این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان مدیر یکی از مراکز همکار تراز و فعال در همایش تجلیل شد که خانم هاشمی معاون پژوهش پژوهشگاه مطالعات اسلامی به نمایندگی از ایشان در جایگاه حضور یافت.

از جمله اقدامات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این همایش، انعقاد تفاهم نامه فیمابین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دبیرخانه همایش «تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی»، راه اندازی کارگروه «همکاری پژوهشی با همایش تبیین اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی»، حضور و فعالیت پژوهشگران جهت ارسال آثار به این همایش بود.

در این همایش، 30 مقاله از سوی پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از ارزیابی مقالات و داوری مرحله استانی،  ۱۱ مقاله پذیرفته شد و به مرحله کشوری راه یافت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱