پایان سفر کاری مدیر جامعه‌الزهرا(س) و هیئت همراه در پاکستان

سفر کاری پاکستان

سرکار خانم برقعی و هیئت همراه پس از یک هفته حضور در پاکستان و برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مختلف با بانوان طلبه، مدیران، مسئولان و شخصیت‌های علمی این کشور به ایران بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی، سفر کاری سرکار خانم سیده زهره برقعی و هیئت همراه به پاکستان به پایان رسید و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها سحرگاه امروز با بدرقه جناب آقای روناس رایزن فرهنگی ایرن در پاکستان به میهن اسلامی بازگشتند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه در سومین گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) که از سوی اداره دانش آموختگان در پاکستان برگزار شد، حضور یافتند.

این گردهمایی هفته گذشته در سه نوبت در کراچی، اسلام آباد و لاهور برگزار شد و دانش آموختگان بر اساس محل زندگی خود در ایالت‌های مختلف در یکی از این جلسات شرکت کردند.

سرکار خانم برقعی و هیئت همراه ضمن شرکت در این گردهمایی و دیدار و گفتگو با دانش آموختگان از مراکز و مؤسسات علمی و حوزوی بازدید و با شخصیت‌های علمی پاکستان دیدار کردند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هدف از برگزاری گردهمایی را افزایش تعامل بیشتر با دانش آموختگان و ارتباط و هم افزایی دانش آموختگان هر منطقه با یکدیگر دانست.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) در این سفر یک هفته ای جهت گسترش تعاملات با مراکز علمی و فرهنگی با حجت‌الاسلام والمسلمین دادسرشت تهرانی نماینده المصطفی در پاکستان، جناب آقای سیدمحمدعلی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدافتخار حسین نقوی رئیس مجتمع امام خمینی(ره) پاکستان و رئیس شبکه خبری «سچ تی وی»، جناب آقای جعفر روناس، رئیس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سیدحافظ نجفی مدیر حوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور  و علامه دکتر محمد حسین اکبر رئیس مؤسسه منهاج الحسین دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از دانشگاه خوجه‌های کراچی، دانشگاه بین المللی اسلامی، مدرسه المصطفی کراچی، جامعه کوثر، جامعه معصومه، مدرسه زینبیه، مؤسسه قرآنی جماران، دانشکده علوم اسلامی دانشگاه کراچی، جامعه المنصوره، جامعه المنتظر، جامعه نعیمیه، جامعه‌الزهرا(س) لاهور و مدرسه ام الکتاب خواهران پاکستان از جمله اقدامات در این سفر بود.

سرکار خانم برقعی با مدیران، مسئولان و طلاب مدارس و مؤسسات حوزوی دیدار و برای ایشان سخنرانی کرد و یکی از اهداف این سفر را به گزینی و پذیرش نخبگان در پذیرش مقطع تکمیلی عنوان کرد و به همین منظور نشست‌های مختلفی با مسئولان مراکز علمی حوزوی برگزار شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱