درخشش پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س) در بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه

کتاب سال حوزه

سه نفر از اساتید و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه حائز رتبه شدند.

به گزارش روابط عمومی، ‌اختتامیه بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه و مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان همایش و ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه با پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

در اختتامیه بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه،۲ اثر برگزیده، ۲۸ اثر شایسته تقدیر، ۱۸ اثر شایسته تحسین کتاب سال حوزه و همچنین ۶ اثر منتخب ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه معرفی و از صاحبان این آثار تجلیل به عمل آمد.

در این همایش، سه نفر از پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شایسته تقدیر و تحسین شدند. سرکار خانم ناهید طیبی مدیر دانشنامه زن مسلمان پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه رساله علمی «نقد یافته های فقهی شیعی تاریخ بنیاد دوران معاصر در مسئله حجاب» در در بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر شد.

سرکار خانم فریده پیشوایی استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز با ارائه رساله علمی «نقد آرای امین خولی در تفسیر ادبی معاصر» حائز رتبه شایسته تقدیر در این همایش شد.

در این همایش، سرکار خانم نرگس عبدالحمید دانش آموخته سطح چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه رساله علمی «تحلیل ریشه‌های دین و اخلاق در اندیشه نوآتئیسم و نقد قرآنی آن» شایسته تحسین شد.

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، این موفقیت را به اساتید و پژوهشگران تبریک و تهنیت گفته و برای ایشان و سایر پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها توفیقات روزافزون را مسئلت می‌نماید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱