برگزاری کارگاه‌های احکام شرعی کاربردی ویژه طلاب جامعه الزهرا

کارگاه احکام

انجمن پاسخ به سؤالات دینی کارگاه‌های احکام شرعی کاربردی را ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داوودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر از برگزاری کارگاه‌های مجازی احکام شرعی کاربردی توسط انجمن پاسخ به سؤالات خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور مؤثر طلاب در خانواده‌ها و در راستای افزایش توانمندی و مهارت ایشان در پاسخگویی به احکام شرعی، دوره کارگاهی احکام کاربردی از سوی انجمن پاسخگویی به سؤالات برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی ادامه داد: این دوره شامل مباحث متعدد ازجمله تقلید، نماز، دماء ثلاثه، نکاح، پوشش، غنا، مسائل فقهی پزشکی و دیگر موضوعات، به‌صورت مجازی و با همکاری واحد پاسخ به سؤالات جامعه الزهرا سلام‌الله علیها ویژه تمامی طلاب سطوح مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله علیها در تابستان برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پس از پایان دوره و برگزاری آزمون، گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: تشکیل این دوره منوط به حدنصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام کنندگان است؛ ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان خردادماه همه روزه از ساعت 8 تا 12 با شماره 32112434 تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

 دریافت جدول عناوین کارگاه‌ها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱