برگزاری مجمع عمومی کانون طلاب استان خوزستان

کانون طلاب

مجمع عمومی کانون طلاب استان خوزستان ۲7 بهمن ماه با حضور طلاب و دانش آموختگان این استان برگزار شد و طلاب، نمایندگان خود را برای حضور در شورای مرکزی این کانون برگزیدند.

 

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی کانون استان خوزستان 27 بهمن ماه با حضور 60  نفر از طلاب این استان برگزار شد و حاضران با برگزاری انتخابات 6 نفر را به عنوان اعضای کانون و 2 نفر را به عنوان عضو علی البدل انتخاب کردند.

در این مراسم که در سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام برگزار شد سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه تاسیس کانون های استانی به عنوان دستاورد و رویشی از انقلاب اسلامی است گفت: کانون های استانی و فعالیت فرهنگی و تبلیغی منسجم طلاب در آن، نمونه ای از فعالیت سازمان یافته تشکیلاتی در عرصه ترویج آموزه های دینی، بستری مناسب برای فرهنگسازی اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و آله و زمینه سازی ظهور است.

وی افزود: زیرساخت‌ راه اندازی کانون استان خوزستان از ماه های قبل فراهم شده و طلاب با حضور در گروه مجازی این استان، شرایط خود را جهت عضویت در شورای مرکزی بررسی کردند که در نهایت شرایط 20 نفر از اعضا احراز و تایید شد.

گفتنی است، با مشخص شدن اعضای شورای مرکزی کانون طلاب استان خوزستان، حکم کانون از طرف مدیر محترم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صادر می شود و فعالیت این کانون به طور رسمی به زودی آغاز خواهد شد.

در این مراسم همچنین سرکار خانم بهرامی، مدیرکل تبلیغ با اشاره به اهمیت در جهاد تبیین و مقابله با هجمه های دشمن از این طریق گفت: با توجه به حجم بسیار بالای شبهاتی که امروز به وسیله فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای بین جوانان ترویج می شود جا دارد طلاب و دانش آموختگان ضمن به روزرسانی اطلاعات و دانش خود، با حضور سازمان یافته، تشکیلاتی و آگاهانه در جهاد مقدس تبیین شرکت کنند، چرا که تاثیرگذاری کارهای گروهی و تشکیلاتی به مراتب بیشتر از فعالیت های فردی و موردی است.

شایان ذکر است، ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام، اجرای سرود و برگزاری آزمون استعدادیابی تبلیغ برای 30 نفر از طلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.   

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱