اتصال شبکه مبلغان نوین به شبکه شهر مجازی مبلغان سراسر کشور

1

شبکه مبلغان نوین جامعه الزهرا علیهاالسلام به شبکه شهر مجازی مبلغان سراسر کشور پیوست.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین برزو در گفتگو با واحد خبر با اشاره به مهم‌ترین بعد شخصیتی امام حسن عسکری علیه السلام که ایجاد شبکه‌ عظیم تبلیغاتی و تعلیماتی است به گونه ای که ایجاد این شبکه جهانی، مکتب تشیع را در مسیر رسیدن به اهداف خود غنی‌تر و قوی‌تر کرده است، بیان داشت: در این راستا شبکه مبلغان نوین به شبکه شهر مجازی مبلغان سراسر کشور پیوست.

وی در ادامه به مراحل این اقدام اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلان کشور طبق دستورات مقام معظم رهبری، ایجاد تشکیلات و شبکه‌سازی ظرفیت‌های عظیم کشور است و در این راستا این معاونت از بدو ورود به دنبال شبکه‌سازی بین ظرفیت‌های دیگر حوزوی  بوده و جلسات کارشناسی با نهادهای مختلف حوزوی برگزار کرده است. یکی از این نهادها معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات است که در جلسات متعدد کارشناسی، چگونگی اتصال مبلغان نوین به شبکه شهر مجازی مبلغان سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت در سالروز میلاد امام حسن عسکریعلیه‌السلام این طرح نهایی و آغاز به کار آن تصویب شد.

معاون فرهنگی ـ تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اهداف این طرح و اتصال به شبکه شهر مجازی را اینگونه عنوان کرد:

1- شناسایی، جذب، توانمندسازی، به‌کارگیری، سازمان‌دهی و شبکه‌سازی طلاب در عرصه‌های تبلیغی نوین (فضای مجازی، رسانه و هنر)؛

2- حمایت از مبلغان فعال و استعدادهای ویژه تبلیغ نوین وبه فعلیت رساندن آن‌ها؛

3- ایجاد انگیزه در میان مبلغین برای انجام مستمر فعالیت‌های تبلیغی نوین؛

4- توجه به سنت‌های حوزوی در پرورش استعدادهای تبلیغی در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی؛

5- تجمیع اطلاعات مبلغان نوین سراسر کشور به‌صورت یکپارچه و منسجم و استفاده از ظرفیت آن‌ها؛

6- بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در دو مجموعه فاخر حوزوی اعم از شبکه نیروی انسانی؛ اتصال و بهره‌مندی از شبکه تولید؛ بهره‌مندی از اساتید و کارشناسان؛ استفاده از طرح و ایده‌های مشترک دو نهاد؛ استفاده از فضای فیزیکی؛ بهره‌مندی از ظرفیت جشنواره‌ها و همایش‌های مربوط به مبلغان نوین؛ حضور فعال تر در نقش‌آفرینی مبلغان نوین در نقش‌های تولیدگر، توزیع گر، فن‌آور، تحلیل‌گر،....؛ شناسایی شبکه تبلیغ نوین در سراسر کشور.

وی در ادامه با اشاره به مؤلفه‌های یک تشکیلات کارآمد، اظهار داشت: در یک کار تشکیلاتی و شبکه‌سازی، آن‌هم در کنار اصول کار اداری و سازمانی؛ هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی راهبردی و توجه به نقش ویژه استعداد انسان‌ها در کنار مؤلفه‌های نظم، تقسیم‌کار، اتصال و ارتباطات زنجیره‌ای از اهم مؤلفه‌های استفاده از ظرفیت‌های موجود نهادهای حوزوی است.

حجت الاسلام والمسلمین برزو در ادامه گفت:  تمامی طلابی که در طول یک سال و اندی فعالیت اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی در سامانه این اداره تشکیل پرونده داده باشند، به این شبکه متصل شده و اقدامات آتی توسط اداره تبلیغ نوین به اطلاع آنها خواهد رسید.

وی یادآور شد: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگانی که تاکنون تشکیل پرونده نداده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱