رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

افتخارآفرینی خانواده جامعه‌الزهرا(س) در جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

جشنواره قرآن و حدیث

خانم کرباسی از کسب رتبه‌های برتر طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در رشته‌های مختلف قرآنی حدیثی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم رسل کرباسی در گفت‌وگو با واحد خبر، عنوان کرد: طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های مختلف قرآنی افتخارآفرینی کردند.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان این خبر، اظهار داشت: پنجمين جشنواره سراسری قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر و طلاب خواهر و فرزندان ایشان به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان دارالقرآن کریم با همکاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

کرباسی افزود: این جشنواره در دو بخش حضوری و مجازی به صورت کتبی و شفاهی در دی ماه امسال برگزار شد و در آن حدود370 نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌های آنان به رقابت پرداختند. 

وی بیان داشت: در دو رشته حفظ قرآن کریم از یک جزء تا حفظ کل و قرائت در بخش حضوری این مسابقات، طی روزهای ۳ تا ۵ دی، ۱۲۰ نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌هایشان حضور یافته و به رقابت پرداختند.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری مسابقات کتبی این جشنواره به صورت آنلاین، گفت: مسابقات کتبی این جشنواره روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی به صورت آنلاین با حضور ۱۰۰ نفر از طلاب و خانواده‌هایشان در رشته‌های تفسیر قرآن، کتابخوانی، صحیفه سجادیه و... برگزار شد که طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها موفق به کسب رتبه‌های برتر آن شدند.

کرباسی در پایان ضمن اعلام اسامی برگزیدگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مسابقات، به ایشان تبریک گفت و برای آنان در نشر معارف قرآن و حدیث آرزوی موفقیت کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱