مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

راه اندازی مجمع عمومی کانون طلاب در استان‌های فارس و خوزستان

کانون های استانی

خانم داود الموسوی از تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هسته مرکزی کانون‌ها در استان‌های فارس و خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکارخانم سیده ربابه داود الموسوی با اشاره به فرآیند آماده‌سازی و ارتباط با طلاب استان‌های فارس و خوزستان جهت سفر و تشکیل مجمع عمومی در اداره تشکل‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: استان‌های فارس و خوزستان، یازده و دوازدهمین استان‌هایی هستند که کانون استانی در آن‌ها راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون، کانون‌های علمی فرهنگی تبلیغی در استان‌های اصفهان، کرمان، البرز، مازندران، تهران، خراسان شمالی و جنوبی و رضوی، چهارمحال و بختیاری و یزد راه اندازی شده و طلاب و دانش‌آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کانون‌ها به فعالیت مشغول هستند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به انجام زیرساخت‌های راه اندازی کانون‌ها در استان‌های فارس و خوزستان، گفت: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ها‌ و ثبت نام عضویت طلاب، تعدادی از بانوان طلبه جهت آشنایی طلاب با فرآیند شکل‌گیری کانون در پیام‌رسان ایتا و طلاب متقاضی عضویت شورای مرکزی کانون اعلام آمادگی و رزومه خود را ارسال کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب استان خوزستان از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/2655715603C1159e4936e و طلاب استان فارس از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/2619801875Cbd9bdeff79 می‌توانند عضوگروه استان خود شده و در خصوص زمان تشکیل مجمع عمومی و نیز فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی کانون استانی خود مطلع شوند.

داودالموسوی در پایان، با تأکید بر عضویت طلاب در گروه کانون استانی خود، از ایشان نسبت به حضور پرشور در مجمع عمومی دعوت کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱