فراخوان ثبت نام مراسم پرفیض اعتکاف جامعه الزهرا(س)

اعتکاف طلاب

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ویژه بانوان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داوودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر از فراخوان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ویژه بانوان جامعه الزهرا سلام الله علیها  خبر داد.

خانم داودالموسوی با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های انجام شده با ستاد اعتکاف، از اساتید و کارمندان خانم، دانش آموختگان، طلاب حضوری و غیر حضوری ساکن قم اعم از ایرانی و بین المل، به همراه دختران 15 سال به بالای ایشان جهت حضور در مراسم پرفیض اعتکاف ثبت نام به عمل می آید.

وی گفت: در مراسم اعتکاف جامعه الزهرا سلام الله علیها برنامه های مختلف از جمله نشست های فرهنگی و حلقه های معرفت افزایی با رویکرد جهاد تبیین برنامه ریزی شده است تا شرکت کنندگان علاوه بر کسب معنویت در این مراسم، نسبت به تکلیف خود درخصوص عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین، گامی موثر بردارند.

مدیر کل امور فرهنگی تاکید کرد: طلاب و دانش آموختگان علاقمند به شرکت در مراسم معنوی می بایست از 5 تا 9 بهمن ماه 1401  در سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login در زبانه برنامه ها، ثبت نام کرده و برای ثبت نام فرزندان دختر 15 سال با بالا، نام، نام خانوادگی و کدملی (کدپاسپورت مخاطبین بین الملل) مادر و فرزند به همراه شماره موبایل اصلی و متصل به ایتا را به ادمین کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در پیامرسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_mft  ارسال کنند، همچنین کارمندان خانم هم می توانند از طریق سامانه ایده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خانم داودالموسوی گفت: درصورتی که ثبت نام بیش از ظرفیت باشد قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی زمان پذیرش معتکفین و حضور در مسجد امام حسین سلام الله علیه واقع در خیابان لقمان را از روز جمعه 14 تا یکشنبه 17 بهمن ماه 1401 اعلام کرد و اظهار داشت: معتکفین می بایست از روز جمعه پس از نماز عشا تا ساعت 24 در این مسجد حضور بهم رسانند.

مدیرکل امور فرهنگی در پایان تاکید کرد: خواهران طلبه ای که دارای بیماری خاص هستند و فضای استقرار معتکفین،  بیماری آن ها را تشدید می کند از ثبت نام در اعتکاف خودداری کنند. همچنین طلاب محترم جهت حضور در مراسم اعتکاف بایست از مرخصی تحصیلی استفاده کنند.

گفتنی است، شماره های 32112426-32112194 از ساعت 8 تا 12 پاسخگوی سوالات ضروری می باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱