نهادهای داخلی و بین المللی در برابر اهانت به مقدسات واکنش نشان دهند

قرآن کریم

جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن در اروپا، بر ضرورت جلوگیری از هتک حرمت ارزش ها و مقدسات دینی همه ادیان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ (حجر آيه 9)

قرآن؛ این کتاب نور و حکمت، بزرگترین هدیه الهی به بندگان و راهنمای زیست عادلانه و معتدلانه، باز هم توسط شماری از شیطانک های اروپایی مورد تعرض قرار گرفت، اقدامی که نشان از ضعف خرد و استیصال و ناتوانی دشمنان اسلام است، در حالی که خداوند خود نگهبان حقیقت قرآن است؛ حقیقتی که با آتش کینه و نفرت هیچ بشری قابل سوختن و زوال نیست.

 و عجیب آنکه این هتک حرمت با مجوز رسمی کشور سوئد انجام شد و دریغ از فهم این مطلب که دشمنی با قرآن دشمنی با نفس است و کدام عاقلی است که با خودش کینه ورزی کند؟

 از سوی دیگر دشمنان دین و الوهیت بدانند که در طول تاریخ، مکر و فریب آنان هیچگاه به نتیجه ننشسته و این حقیقتی انکار ناپذیر است که «ومکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین؛ دشمنان مکرورزیدند و خدا نیز مکر و نیرنگ زد و خدا بهترین نیرنگ کنندگان است.»(آل عمران، آیه 54)

 جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی و توهین به ارزش ها و مقدسات همه ادیان به ویژه اسلام و بالاخص قرآن عزیز از مجامع و نهادهای داخلی و بین الملل می خواهد تا با واکنش در برابر این اقدامات نابخردانه، از تکرار این گونه اهانت ها به مقدسات دینی جلوگیری کنند.

 سیده زهره برقعی
 مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱