شناسایی استعدادهای تربیتی و توانمندسازی مبلغان در رویداد رشد

رویداد رشد

رویداد رشد با هدف شناسایی استعدادهای تربیتی، توانمندسازی مبلغان و تشکل های تبلیغی- تربیتی، کشف نوآوری ها، بهره برداری از طرح های جدید و به ثمر نشاندن آن­ها در این عرصه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اولین رویداد رشد با موضوع فعالیت های بانوان طلبه در عرصه کودک و نوجوان ویژه مدیران و مسئولین تشکل های فعال این حوزه به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران و با همکاری سازمان مدارس صدرا به مدت سه روز از ششم تا نهم تیرماه 1400 در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

شناسایی استعدادهای تربیتی، توانمندسازی مبلغان و تشکل های تبلیغی- تربیتی، کشف نوآوری ها، بهره برداری از طرح های جدید و به ثمر نشاندن آن­ها در این عرصه از اهداف این رویداد بود.

در رویداد رشد، بانوان طلبه با ارائه ایده­ های خود (از آغاز تا اجرا) در سه بخش کودک، نوجوان و اردو گروه بندی شدند. در پایان دوره، ایده ها به داوری گذاشته شد. پس از اعلام نتایج، ایده های برتر مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

سرکار خانم برقعی و سرکار خانم ظهیری به عنوان مهمان ویژه برنامه اختتامیه به سخنرانی پرداختند و با تاکید بر جایگاه چنین برنامه هایی در رشد طلاب، بر اهمیت فعالیت در این عرصه تاکید کردند.

در این دوره سرکار خانم ازناوی از جامعه الزهرا علیهاالسلام، به عنوان فعال عرصه کودک، تیم اجرایی و آموزشی رویداد را همراهی کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱