به همت معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) صورت می‌گیرد؛

افزایش تعداد مبلغان طرح مدارس امین

تهرانی1

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری،40 مبلغ از سوی جامعه‌الزهرا(س) در طرح امین مشغول به فعالیت بودند، گفت: در سال تحصیلی 98-97، تعداد مبلغان طرح مدارس امین افزایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اجرای طرح مدارس امین، عنوان کرد: طرح اعزام مبلغ به مدارس از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه و با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: سال گذشته، بودجه مختصری به این طرح اختصاص یافت و در مجموع، 40 مبلغ از سوی معاونت تبلیغ حوزه به مدارس اعزام شدند؛ همچنین 40 مبلغ با هزینه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این طرح شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: امسال 500 مدرسه از سوی اداره کل آموزش و پرورش برای حضور مبلغان اعلام آمادگی کردند که ظرفیت بسیار مناسب و از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا امروز مدارس و مراکز علمی، نیازمند حضور مبلغان دینی فعال و متخصص هستند.

وی یادآور شد: فراخوان طرح مدارس امین در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اعلام شد و حدود 500 بانوی طلبه از طریق سامانه در این طرح ثبت نام کردند که برخی از ثبت‌نام‌کنندگان دارای مدرک سطح سه و شایستگی‌های بالایی هستند و می‌توانند در امر تبلیغ موفق باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ادامه داد: پس از ثبت نام مبلغان، مصاحبه اولیه با هماهنگی مرکز مشاوره صدرا برگزار شد و از ثبت نام کنندگان، تست‌های شخصیتی گرفته شد که بسیاری از آنان شرایط لازم برای حضور در این طرح را داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه هفته آینده، نتایج مصاحبه اعلام می‌شود، گفت: اولین دوره مهارتی آموزشی مبلغان طرح مدارس امین از 15 تیرماه آغاز می‌شود تا مبلغان این طرح با مهارت‌های کار تبلیغی در مدارس با سنین مختلف دانش آموزی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از مبلغان که دوره‌های مهارتی را با موفقیت طی می‌کنند، به مدارس آموزش و پرورش اعزام می‌شوند و جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آنان حمایت معنوی و مادی خواهد داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در پایان اظهار امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید، مبلغان بیشتری در طرح مدارس امین فعالیت کنند و در مسیر خدمت به دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱